Vi mangler alt !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. marts 2010

Na-Wi

Min kæreste, søn og jeg står og skal flytte ind i en nybygget lejlighed, og der er ikke noget køleskab..

Er der nogen af jer helst i Vestsjælland, (københavn kan også gå) som står og skal af med jeres kølefryseskab, opvaskemaskine & vaskemaskine som vi gerne må købe? Vi kan selv hente hvis det er inden for rimlig afstand..

Kølefryseskabet skal være på højde med det mine forældre har (SE BILLEDE) og meget gerne rustfrit stål eller hvad det nu hedder, dette gælder også opvaskemaskinen.. Det skal selvfølgelig ikke fejle noget om skal helst være energiklasse A

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe os

Knus fra Nanna

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

jillkolsbjerg

Naannaa87 skriver:

Min kæreste, søn og jeg står og skal flytte ind i en nybygget lejlighed, og der er ikke noget køleskab..

Er der nogen af jer helst i Vestsjælland, (københavn kan også gå) som står og skal af med jeres kølefryseskab, opvaskemaskine & vaskemaskine som vi gerne må købe? Vi kan selv hente hvis det er inden for rimlig afstand..

Kølefryseskabet skal være på højde med det mine forældre har (SE BILLEDE) og meget gerne rustfrit stål eller hvad det nu hedder, dette gælder også opvaskemaskinen.. Det skal selvfølgelig ikke fejle noget om skal helst være energiklasse A

Knus fra Nanna

jeg kan desværre ikke hjælpe dig lige der, men kan sige at jeg fandt en rustfri opmaskine på gul og gratis til 800 kr næsten ikke brugt.....de skulle af med den da de skulle hjave nyt køkken hvor den nye maskine skulle være indtegreret( staves) ...men kig på gul og gratis...der findes rigtig meget....taler af erfaring...smiler;-)

og frist jer ikke til at købe ved leasy ( kæresten arbejder der ) det er ALLLLT for dyrt vi køber selv på nettet eller ved el-giganten-.....håber ikke de læser med her

knus jill

Anmeld

11. marts 2010

Na-Wi

jillkolsbjerg skriver:

jeg kan desværre ikke hjælpe dig lige der, men kan sige at jeg fandt en rustfri opmaskine på gul og gratis til 800 kr næsten ikke brugt.....de skulle af med den da de skulle hjave nyt køkken hvor den nye maskine skulle være indtegreret( staves) ...men kig på gul og gratis...der findes rigtig meget....taler af erfaring...smiler;-)

og frist jer ikke til at købe ved leasy ( kæresten arbejder der ) det er ALLLLT for dyrt vi køber selv på nettet eller ved el-giganten-.....håber ikke de læser med her

knus jill

Gul og Gratis SELVFØLGELIG Kunne kun huske den blå avis og der var ikke rigtigt noget Tak for tippet

Med hensyn til Leasy så har det været oppe at vende et par gange men vi har besluttet os for at vi ikke skal have noget på den måde da det er meget dyrt hehe..

1000 tak

Knus Nanna

Anmeld

11. marts 2010

Corn

whiteaway.dk... De sku være rimelig billige med nye varer

Anmeld

11. marts 2010

Na-Wi

Macaab skriver:

whiteaway.dk... De sku være rimelig billige med nye varer

Der har jeg været inde men jeg vil gerne have det så billigt som overhovedet muligt da jeg er på barsel og pengene ikke er de største lige pt .. Så brugt går jeg ud fra er billigst

Anmeld

11. marts 2010

jillkolsbjerg

Naannaa87 skriver:

Gul og Gratis SELVFØLGELIG Kunne kun huske den blå avis og der var ikke rigtigt noget Tak for tippet

Med hensyn til Leasy så har det været oppe at vende et par gange men vi har besluttet os for at vi ikke skal have noget på den måde da det er meget dyrt hehe..

1000 tak

Knus Nanna

det var skam bare så lidt....pengene er heller ikke her hva de har været;-) Og synes der findes rigtig mange fine ting tilsalg på gul og gratis, vi har fundet det meste til lille pigen der......;-)

knus jill

Anmeld

11. marts 2010

Tro på dig selv.

Naannaa87 skriver:

Knus fra Nanna

har i snakket med udlejer om, at det er noget han sætter ind i lejemålet..

Evt kan i så tilbyde lidt mere i husleje måske..

Susanne.

Anmeld

11. marts 2010

Na-Wi

Susanne27 skriver:

har i snakket med udlejer om, at det er noget han sætter ind i lejemålet..

Evt kan i så tilbyde lidt mere i husleje måske..

Susanne.

det følger ikke med, kun en ovn .. og huslejen er lidt høj så vi har ikke så meget mere vi kan tilbyde i leje .. Men vi har sparet op til tingene så hvis vi kan finde dem billigt ville det være perfekt

Anmeld

11. marts 2010

Na-Wi

jillkolsbjerg skriver:

det var skam bare så lidt....pengene er heller ikke her hva de har været;-) Og synes der findes rigtig mange fine ting tilsalg på gul og gratis, vi har fundet det meste til lille pigen der......;-)

knus jill

Brugt er da også helt fint Man kan jo altid sparer op til noget helt nyt .. Hvis man altså vil have noget nyt på længere sigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.