Eva...... :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. marts 2010

Pia.

Hvis jeg ikke vidste bedre ville jeg tro det var dig der sms'ede ind til radio 100FM i morges... den sms var så meget dig og hun hed Eva og var enlig mor til 3 børn.

Det handlede om hvor vidt småbørns forældre skulle have lov at komme først ind til lægen eller komme forrest i køen i supermarket m.m, med deres små pus...

Hendes svar var bare så Meget dig - meget postivt og rigtigt og min tanke var virkelig det kunne lige så godt havde været min Eva..

Knus Pia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

Dansker i England

Pia. skriver:

Hvis jeg ikke vidste bedre ville jeg tro det var dig der sms'ede ind til radio 100FM i morges... den sms var så meget dig og hun hed Eva og var enlig mor til 3 børn.

Det handlede om hvor vidt småbørns forældre skulle have lov at komme først ind til lægen eller komme forrest i køen i supermarket m.m, med deres små pus...

Hendes svar var bare så Meget dig - meget postivt og rigtigt og min tanke var virkelig det kunne lige så godt havde været min Eva..

Knus Pia

sjovt - herovre kommer smaa born altid foran i koen, naar man skal til laege - det vaere sig alm laege eller vagtlaege - alle under fem har forste prioritet. Jeg troede, det var det samme i DK.

Anmeld

11. marts 2010

SaNiNa

Dansker i England skriver:

sjovt - herovre kommer smaa born altid foran i koen, naar man skal til laege - det vaere sig alm laege eller vagtlaege - alle under fem har forste prioritet. Jeg troede, det var det samme i DK.

Hos vores læge kommer vi altid foran i køen. men hos vagtlægen gør vi bestem ikke og så det lige meget hvor syg en barn er...

Anmeld

11. marts 2010

Pia.

ja det var noget af en diskution.... Der var bestemt delte meninger...

syntes bare det var sjovt at svaret var så meget Eva og så hed hun Eva og var enlig mor til 3 ...

Anmeld

11. marts 2010

Honningblomst

Hov.. havde slet ikke set den tråd.. nej, det var ikke mig, der var jeg igang med at aflevere eksamensopgave, tror jeg...men pudsigt med navn og antal børn osv..

Knus til dig, smukke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.