solcreme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. marts 2010

Bondepigen

Hvornår er det, man begynder at bruge det igen ca.?

Og tør I bruge det I evt. har fra sidste år...eller køber I nyt hvert år...? Er nok selv mest til at købe nyt for en sikkerheds skyld, men vil da gerne lige høre, hvad I gør?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2010

JustAnotherName

Jeg vurderer lige hvordan cremen virker efter at have ligget hen over vinteren. Hvis den føles rigtig, når den skal smøres ud, så satser jeg på at den virker ....så længe holdbarhedsdatoen jo ikke er overskredet selvfølgelig.

Jeg ved ikke hvornår præcis man skal igang med at smøre.
Men når børnene leger ude hver dag (uden flyverdragter), og solen er mere fremme igen - altså når foråret ligeså stille giver lidt varme fra sig - så starter dén sæson nok igen .....og uuuhhh hvor jeg efterhånden glæder mig til dét!

Anmeld

11. marts 2010

Bondepigen

JustAnotherName skriver:

Jeg vurderer lige hvordan cremen virker efter at have ligget hen over vinteren. Hvis den føles rigtig, når den skal smøres ud, så satser jeg på at den virker ....så længe holdbarhedsdatoen jo ikke er overskredet selvfølgelig.

Jeg ved ikke hvornår præcis man skal igang med at smøre.
Men når børnene leger ude hver dag (uden flyverdragter), og solen er mere fremme igen - altså når foråret ligeså stille giver lidt varme fra sig - så starter dén sæson nok igen .....og uuuhhh hvor jeg efterhånden glæder mig til dét!

Tak for svar!

Jeg glæder mig godt nok osse til foråret!

Anmeld

11. marts 2010

Dictes mor

Jeg bruger ikke solcreme, for jeg kan ikke tåle det, men det er måske en ide at bruge den på solrige dage allerede nu, for solen står jo lavt på himlen, og kan derfor være ret skrap.

Anmeld

11. marts 2010

Karo

bondepigen skriver:

Hvornår er det, man begynder at bruge det igen ca.?

Og tør I bruge det I evt. har fra sidste år...eller køber I nyt hvert år...? Er nok selv mest til at købe nyt for en sikkerheds skyld, men vil da gerne lige høre, hvad I gør?

Vi venter lidt endnu herhjemme. Jeg syndes ikke rigtig vejrert er så solrigt lige nu, så derfor venter vi. Marcus er også lidt mørk i huden, så han tager ikke så meget imod, så derfor venter vi.

Man plejer at sige at solcreme kan holde et år og da vi købte vores i september da vi var ude og rejse bruger vi den samme.

Anmeld

11. marts 2010

sarahb

solcreme kan godt miste faktoren af at ligge vinteren over.
Fx. matas solcreme mistede i en test halvdelen af faktoren af at ligge.
mens en anden opretholdte sin faktor..
Jeg vil nu uanset hvad købe en ny. Det er ikke den dyreste post i sommeren, så jeg ville ikke overveje at bruge en fra sidste år. da den har ligget og boblet i solen

Anmeld

11. marts 2010

Bondepigen

Tak for svar allesammen. Jeg tror nu nok det ender med, at jeg køber en ny... Tør ikke rigtigt bruge den fra sidste år, da jeg osse har hørt, at cremer kan danne bakterier, hvis de har været udsat for varme... Nu har vi ikke haft vores med på stranden eller noget, men den har ligget i vores soveværelse, som bliver ekstremt varm om sommeren...

Har i øvrigt læst, at creme bør opbevares i køleskab...om det er rigtigt ved jeg ikke, men det giver jo god mening, når det kan danne bakterier i varme...

Anmeld

11. marts 2010

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Tak for svar allesammen. Jeg tror nu nok det ender med, at jeg køber en ny... Tør ikke rigtigt bruge den fra sidste år, da jeg osse har hørt, at cremer kan danne bakterier, hvis de har været udsat for varme... Nu har vi ikke haft vores med på stranden eller noget, men den har ligget i vores soveværelse, som bliver ekstremt varm om sommeren...

Har i øvrigt læst, at creme bør opbevares i køleskab...om det er rigtigt ved jeg ikke, men det giver jo god mening, når det kan danne bakterier i varme...

I lørdags gav jeg Malucca creme i ansigtet da vi var ude og gå... Solen var meget PÅ, sååååå:)

Jeg fik afvide hvis det er almindeligt creme, kan det ikke holde, da du (temmeligt) sikkert har rørt det med fingerne, men hvis det er spraycreme, kan det godt holde, da det så ikke danner bakterier.

(Giver det mening???)

-Og ja Make-up, creme, neglelak osv. bør opbevares i køleskabet.

Knus og kram til dig, skønne kvinde.

Anmeld

11. marts 2010

Bondepigen

malucca09 skriver:

I lørdags gav jeg Malucca creme i ansigtet da vi var ude og gå... Solen var meget PÅ, sååååå

Jeg fik afvide hvis det er almindeligt creme, kan det ikke holde, da du (temmeligt) sikkert har rørt det med fingerne, men hvis det er spraycreme, kan det godt holde, da det så ikke danner bakterier.

(Giver det mening???)

-Og ja Make-up, creme, neglelak osv. bør opbevares i køleskabet.

Knus og kram til dig, skønne kvinde.

Tusind tak smukke Trine.

Jo det giver da meget god mening. Kan da godt være man skal til at begynde med at give hende noget på... Siger de kloge ikke osse at forårs solen er den værste?? Man tænker bare ikke over det, når det er koldt ude..

og kram til dig skønne Trine.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.