på vuggestue-skiftet.
Hun virker glad om morgenen, når hun skal afsted.
et er altså ikke som om at hun er KED af at gå i den nye vuggestue.
Og det er heller aldrig noget problem at aflevere hende. Ingen gråd.
Men hun er så træt så træt så træt. Både ovenpå en hård omgang sygdom, men også af alle de mange nye indtryk. Og hun spiser INGENTING!
Den enorme træthed gør så til gengæld, at det bare kører helt fint med at sove derhenne indenfor på madras. Det er jo alletiders, da jeg frygtede at det ville floppe. Men det ligner hende ikke, næsten at efterlyse, at få lov til at sove...
Men hun virker lidt stille, lidt mut, en lillesmule trist og tilbagetrukket...
Og det er bare slet ikke sådan, at jeg kender min lille pige 
Hun er som sagt utrolig træt for tiden. Og det er jo helt forståeligt!
Men nu er hendes nattesøvn for første gang nogensinde også begyndt at blive forstyrret af uroligheder og gråd, som temmelig sikkert kommer fra drømme, når hun bearbejder alle de nye ting, mennesker og indtryk i hendes hverdag. Alle de nye forandringer.
Jeg har netop været inde og lulle min store pige i mine arme, og fået hende til at falde til ro igen, ved at hviske : "Det er okay, lille skat. Mor passer godt på dig, sshhh".......
Hun er normalt en utrolig tryg og glad pige. Altid meget glad!
Men sygdom og ny vuggestue-start har rusket lidt i hende, kan jeg mærke.
Jeg håber bare, at det hurtigt går over igen, og hun får energien og glæden tilbage - Og bliver lille glade Bianca igen, sådan som hun plejer at være.
For som sagt, så virker hun egentlig til, at trives okay med det nye, og det virker bestemt til, at hun er med på situationen, at det er sådan tingene nu skal være fremover.
Hver mogen siger hun, at nu skal hun hen i sin nye troldhøj, som er navnet på institutionen.
Jeg tror, at hun er okay med det. Og synes godt om det derhenne.
Men alligevel er det mange ting lige oveni hinanden (og den dumme sygdom som også lige kom oveni alt det andet - det slår jo bare kræfterne yderligere ud af én).
Men ja..... Forandringer tager nok lige lidt tid.
Jeg håber bare hun snart får appetiten igen, får mere energi og glæde, og ikke drømmer og græder om natten.
MIN LILLE SKAT SKAL BARE TRIVES GODT OG VÆRE GLAD!!