Hårvækst!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.016 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. marts 2010

Anonym trådstarter

Hej.

Mine hår på maven er blevet mørke siden jeg blev gravid, er der nogle som har været udsat for det samme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

Malene84

Anonym skriver:

Hej.

Mine hår på maven er blevet mørke siden jeg blev gravid, er der nogle som har været udsat for det samme?

det sker næsten for alle - så bare rolig

Anmeld

10. marts 2010

Low

Ja ja . Jeg har ikke fået flere hår på maven men de små fine dun jeg havde i forvejen er blevet mørke. Det er normalt

Anmeld

10. marts 2010

Englebisse

Ja jeg fik flere hår og de blev virkelig mørke. Efter man har født så forsvinder de lige så stille igen. Nu er jeg gravid igen, men der ikke kommet flere hår eller blevet mørke endnu. Er også kun 12+6 uger henne så det kan nå at komme

Anmeld

10. marts 2010

FrkLarsen

Her er dunene også begyndt at blive mørkere 

Anmeld

10. marts 2010

Mira0911

Englebisse skriver:

Ja jeg fik flere hår og de blev virkelig mørke. Efter man har født så forsvinder de lige så stille igen. Nu er jeg gravid igen, men der ikke kommet flere hår eller blevet mørke endnu. Er også kun 12+6 uger henne så det kan nå at komme

Fik det også..

Men døjer stadig med dem - Er rigtig træt af det...

Anmeld

10. marts 2010

lillemunk

Se jeg syntes jo at det hår burde stoppe med at gro når man blev gravid..... Burde være ved lov
men nææææ nej ikke nok med man skal blive stor og rund(som nu er smukt nok) meeeeen alt de extra hår der kommer ja det er jeg bare mega træt af.

Anmeld

10. marts 2010

Bom

Jeg er også den heldige ejer af en masse sort hår på maven, mine sidder i en stribe fra navlen og ned...

Men håber da de går væk igen, det siger de flest der har set det..

Anmeld

10. marts 2010

N&J

Jeg fik det også og da jeg aldrig har været særlig behåret, så var jeg meget nervøs for om det også blev et evigt minde som strækmærkerne, men mine er altså forsvundet igen..  nu er der kun strækmærkerne tilbage.. hehe og en 1 årig "baby" som bevis

Anmeld

10. marts 2010

Loggidut

arrrrrk ja, jeg hader bare den der klamme mørke streg man får op til navlen...og den bliver bare bredere og bredere nu flere børn...

jeg fatter simpelthen ikke hvad de kommer af, og hvorfor...

død ved skraber...eller hvad jeg har ved hånden.

men du er ikke alene, jeg tror faktisk det er det der sker med alle...ihvertfald de fleste, når de får børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.