Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu er jeg gået i gang med bettemandens værelse, eller rettere de 2 store væg malerier... Det er langt fra færdig, men må nu alligevel lige blære mig lidt, for synes bare det er blevet SÅ fedt :-D hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kæft det er flot ... kom lige en tur forbi mig
Tullen85 skriver: Nu er jeg gået i gang med bettemandens værelse, eller rettere de 2 store væg malerier... Det er langt fra færdig, men må nu alligevel lige blære mig lidt, for synes bare det er blevet SÅ fedt :-D hehe
ååårrrhhh ja... du giver da os andre totalt baghjul. haha. hvor er det vildt flot
Whau... det F..... flot
har du selv malet det eller er det de der sticks?
Wow hvor er det flot...super søde dyr
WAUW!
Hold da op Det er rigtig flot !! Det er du da ski** god til
Haha, tør slet ik tænke på hva giraffen ville ligne hvis det var mig der skulle tegne den
Hold da K... det er flot virkelig flot.
Vi har os lige lavet nyt værelse til Lucas men mangler noget på væggene hmm hvad tid er du her hi hi ;)
Sanne og Nicklas skriver: Whau... det F..... flot har du selv malet det eller er det de der sticks?
Har jeg selv malet... :-)
Taak, hvor er i søde... er nu altså også ret så stolt, glæder mig til det er færdig, bare ikke meget man når at male når man kun kan male når han sover, men så er der jo også lidt at få tiden til at gå med... :-D
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128