God weekend til alle...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

770 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. maj 2008

Heiberg

Lige en lille hilsen herfra, med ønsket om at i alle må få en super dejlig weekend.

Ja her står den på lidt veninde hygge i aften, med super dejlige PiaR:D
Og ellers er manden til Polterabend hele dagen i morgen, så Oliver og mor skal hygge MAX... puha, ja lige indtil jeg skal på job kl. 21.00, men så kommer Olivers moster og putter... :)

God weekend..

(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2008

Pia.

:$ - iii altså søde, nu bliver jeg helt flov - se mine røde kinder :$ det er jo mig der er super dejlige PiaR :D - Tak for de søde ord og i rigtig meget lige måde, glæder mig rigtig meget til du kommer og hygger, det er altid super hyggeligt og dejligt at snakke med dig...(L)

Vi ses senere (skriver når jeg har puttet) og selvfølgelig god weekend til alle jer andre fantastiske piger også...

Knus Pia,som også skal veninde hygge i aften og som skal lidt ud i morgen uden mand og børn og fejres på søndag med familien - 8D er det allerede på søndag ;)

Anmeld

23. maj 2008

Doktor Doolittle

IHHH hvor lyder det altså hyggeligt :D Jeg håber I får en super dejlig aften I 2 skønne kvinder (L)
(H) fra Tina

Anmeld

23. maj 2008

1977

Profilbillede for 1977
Nej hvor er jeg misundelig på jer ;) Selv havde jeg en spontan veninde-hygge-rødvins-aften i går, og hvor var det dejligt :D

I morgen skal jeg også være alene og hygge med Jesse, for far skal på firmaudflugt og se på lastbiler :P Og bagefter er der grill hos chefen, så vi er alene fra 09-??

(H)

Anmeld

23. maj 2008

SaNiNa

Tak og I lige måde.

Vi skal ud og se huset igen imorgen og glæder mig rigtig meget

Anmeld

24. maj 2008

MorCamilla

1000 tak og i lige måde... :)
Ind til videre har weekenden været dejlig, med kærestehygge aften i går, og i dag skal vi have nye møbler i stuen... ;)
I morgen går turen til jerperhus blomsterpark på familie tur, så det bliver en dejlig weekend... :)

Anmeld

24. maj 2008

Heiberg

MorCamilla skriver:

1000 tak og i lige måde... :)
Ind til videre har weekenden været dejlig, med kærestehygge aften i går, og i dag skal vi have nye møbler i stuen... ;)
I morgen går turen til jerperhus blomsterpark på familie tur, så det bliver en dejlig weekend... :)

Lyder som en rigtig dejlig weekend er i sigte.. Rigtig god tur.. :D

Anmeld

24. maj 2008

Honningblomst

God lørdag...
Skønt med hygge aftener..Var selv inde hos min dejlige veninde i går i KBH, hvor jeg dog elsker at være både hos hende men også i kbh. Men for pokker det er svært og dyrt at få bolig derinde..
Nå, men i dag står den på børnefri...drengene skal i sommerhus med min forældre og så kan jeg få lavet lidt lektier.
Eva..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.