Åhh mad, hvad skal spise til aften:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2010

Bavianis

memuffin skriver:

vi fik pasta med kødsauce selvom jeg overvejde mcd efter at ha læst en anden tråd lol

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

memuffin

Bavianis skriver:

her i sverige har de det lekstreste udvalg... især af dessert  mums

Anmeld

10. marts 2010

LotteGabriella

Vi skal have kogt hamberyg med flødestuvede kartofler og kogte gulerødder:0)

Sidder her og mine tænder løber bare i vand, da det dufter så MEGA godt ude fra køkkenet:0)

Christina, 39+2, som bare i disse dage kan flippe ud i alt for meget lækker mad:0) Skal vist have mit inden den i det næste lange stykke tid kan komme til at stå på næsten igen mad eller kold aftensmad:0)

Vi har spist risret...ris med hakket oksekød, rød peberfrugt, majs, hakkede tomater, cocktailpølser, creme fines og en masse krydderier

Anmeld

10. marts 2010

TbCp

Vi fik rester fra igår hvor menuen stod på rigtig Lady og Vagabonden mad.

Spaghetti med kødboller (oksekød og revet ost) i tomatsovs.

Anmeld

10. marts 2010

otlitrom

Vi har fået hjemme-fritter med krydderier, gulerødder og medisterpølse, stegt i fad i ovnen..! Ikke noget crazy, men det smagte fint!

Kan se at Bavianis har styr på sin kostpyramide

Anmeld

10. marts 2010

MariaJ

Vi har fået kyllingefileter med ris og spinat. Kedeligt sundt, og falmer jo lidt ved siden af guldkorn eller kakaomælk. 

Anmeld

10. marts 2010

CarinaSB

idag har den bare stået på rugbrød .. Jeg ligger med mave influenza så lysten til mad er helt væk :(

Anmeld

10. marts 2010

Bavianis

kitty skriver:

Vi har fået hjemme-fritter med krydderier, gulerødder og medisterpølse, stegt i fad i ovnen..! Ikke noget crazy, men det smagte fint!

Kan se at Bavianis har styr på sin kostpyramide

Ej, jeg ved det godt...  Min kostpyramide har samme form som en Othello-lagkage...

Anmeld

10. marts 2010

TbCp

Bavianis skriver:

Ej, jeg ved det godt...  Min kostpyramide har samme form som en Othello-lagkage...

Hahaha du kører sgu da rigtig med klatten idag 

Anmeld

10. marts 2010

FrkT

Vi har fået forårsruller med kyllingekød og ris til med hjemmelavet sur/sød sauce.... det smagte sq godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.