nogen der

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. marts 2010

Anonym trådstarter

ved om man kan være imuen overfor p piller??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

LotteGabriella

Anonym skriver:

ved om man kan være imuen overfor p piller??

ååh det ved jeg ikke, men jeg ved at de jo KUN er 99,9% sikre!!! Jeg har en veninde som er blevet gravid med 2 af hendes børn imens hun tog p-piller Så hun er nu blevet steriliseret!!!!!!!

Anmeld

10. marts 2010

Anonym trådstarter

altså i følge min læge har jeg været gravis to gange mens jeg har været på p piller men begge endte i en sa

Anmeld

10. marts 2010

LotteGabriella

Anonym skriver:

altså i følge min læge har jeg været gravis to gange mens jeg har været på p piller men begge endte i en sa

Måske du skulle snakke med din læge om et andet alternativ Har du haft glemt nogle piller eller taget dem for sent??

Anmeld

10. marts 2010

Anonym trådstarter

LotteGabriella skriver:

Måske du skulle snakke med din læge om et andet alternativ Har du haft glemt nogle piller eller taget dem for sent??

neej hverdag præcis samme tid.. og ikk glemt en eneste..

Anmeld

10. marts 2010

LotteGabriella

Anonym skriver:

neej hverdag præcis samme tid.. og ikk glemt en eneste..

Jeg synes da helt klart at du skal snakke med din læger der er jo rigtig mange andre alternativer, måske de er mere sikre for dig

Anmeld

10. marts 2010

Anonym trådstarter

LotteGabriella skriver:

Jeg synes da helt klart at du skal snakke med din læger der er jo rigtig mange andre alternativer, måske de er mere sikre for dig

jaa tror jeg os er en god ide

Anmeld

10. marts 2010

finkedinke

Der kan jo være mange grunde til at p-piller ikke virker. Bl.a. hvis man har haft dårlig mave eller opkast. 
Jeg gik i mødregruppe med en der var blevet gravid på p-piller pga problemer mellem medicin for epilepsi og så p-pillerne.

Anmeld

10. marts 2010

Anonym trådstarter

okay jaa det eneste jeg tag er øjendråber mod høfeber men det er jo kun når det er varmt

Anmeld

10. marts 2010

Mira0911

Aner det ikke... Har slet ikke hørt om at nogen har været det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.