Hvor tidligt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. marts 2010

morethanperfect

Hejsa.

Hvor tidligt begyndte i og købe baby udstyr ? 

Jeg er lidt over en måned henne , og kan bare ikke vente , og vil jo helst gerne ha tingene på plads .. Jeg ved det er ALT for tidligt , men jeg har virkelig svært ved at vente.. Derfor spørger jeg jer hvor tidlig i begyndte ?  

Knus Tine .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

Maria.

Personligt ville jeg synes det er for tidligt.. Selvom jeg selv havde en ustyrlig lyst at købe ting.. Jeg købte dog først rigtigt da jeg havde været til MD-Scanning, så gik det tilgændgæld stærkt!

Kram Maria 29+4

Anmeld

10. marts 2010

Mor til L&S

Hej

Først tillykke med graviditeten

Vil starte med at sige at Ja - jeg sys det er alt for tidligt efter 1 mdr, men det er jo smag og behag

Vi købte selv en lille sparkedragt efter vores 1 scanning og så ellers bare købt lidt tøj hen af vejen - især efter MD scanningen da vi fik besked om at det var en lille pige

Mht udstyr, det købte vi samlet i kære børn i januar engang og jeg har termin her den 30 marts - så ca 3 mdr før termin

Men det er bare svært at lade vær.. man har lyst til at købe det hele - men et lille råd:

Køb det ikke for tidligt fordi så er der ikke noget at købe til sidst i graviditeten når trangen til det virkelig er der

Knus Rollo 37+1

Anmeld

10. marts 2010

Bare mig..

morethanperfect skriver:

Hejsa.

Jeg er lidt over en måned henne , og kan bare ikke vente , og vil jo helst gerne ha tingene på plads .. Jeg ved det er ALT for tidligt , men jeg har virkelig svært ved at vente.. Derfor spørger jeg jer hvor tidlig i begyndte ?  

Knus Tine .. 

Jeg synes måske også det er tidligt at skulle have alt klart, jeg selv købte et sæt tøj eller to da jeg fandt ud af det.. Resten er kommet da jeg kom længere hen.

Jeg er nu 30+6 henne, og jeg mangler stadigvæk værelset fx. det er måske også lidt sent når jeg slet ikke er startet med det endnu, men for mig var det noget jeg så kunne gå og glæde mig til skulle gøres, og samtidig kommer jeg tættere og tættere på terminen og det gør mig rolig.

Anmeld

10. marts 2010

Josesmor

jeg er 7+4 idag og har endnu ikke købt noget.. vi har været i forskellige butikker og kigge. Jeg har en plan om at købe en bestemt pusletaske jeg har kigget på, i denne månede men ellers venter vi også til efter første scanning.. men det er svært

Anmeld

10. marts 2010

Muffinmus

Efter en SA og en MA har jeg  lært IKKE at forkøbe mig.....Sgu røv at få en abort mens man har barnevognen stående kan jeg fortælle dig, min mor havde købt en med det samme hun hørte hun skulle være bedstemor. Da det så ikke blev til noget stod hun så med den..indtil jeg 2 år efter igen var gravid.

Så her har det begge gange været efter MD scanningen, i uge 20 og uge 22 her anden gang.

Anmeld

10. marts 2010

morethanperfect

Ja en det er nemlig svært ! .. Er også utrolig bange for og abortere og jeg ved kke hvorfor .. Syns bare det sker for rigtig mange , og der er så trist , og så ville det jo være ærgeligt og stå med tingene klar .. 

Anmeld

10. marts 2010

Faith

morethanperfect skriver:

Hejsa.

Knus Tine .. 

Jeg har intet købt endnu.... Tør simpelthen ikke selvom jeg er 18 uger henne. Det hænger nok sammen med at jeg venter enæggede tvillinger og derfor er risikoen for komplikationer større....

Men på fredag skal jeg til MD skanning og hvis alt er tip top kan jeg nok snart ikke vente længere..... Ved allerede at det er drenge, så hver gang jeg ser en sød blå sparkedragt kribler det i fingrene

Kan godt forstå du er utålmodig efter at powershoppe til baby, men jeg ville nok vente lidt. Måske til efter NF skanning.... Men det er jo fuldstændig op til dig. Der er jo ingenting der er forkert.

Anmeld

10. marts 2010

morethanperfect

smillaluna skriver:

Jeg har intet købt endnu.... Tør simpelthen ikke selvom jeg er 18 uger henne. Det hænger nok sammen med at jeg venter enæggede tvillinger og derfor er risikoen for komplikationer større....

Men på fredag skal jeg til MD skanning og hvis alt er tip top kan jeg nok snart ikke vente længere..... Ved allerede at det er drenge, så hver gang jeg ser en sød blå sparkedragt kribler det i fingrene

Kan godt forstå du er utålmodig efter at powershoppe til baby, men jeg ville nok vente lidt. Måske til efter NF skanning.... Men det er jo fuldstændig op til dig. Der er jo ingenting der er forkert.

Jaa okay .. Hvornår er NF skanning er ? 

Anmeld

10. marts 2010

LotteGabriella

morethanperfect skriver:

Hejsa.

Knus Tine .. 

Jeg må indrømme at jeg "holdte mig på måtten" til jeg var forbi de 3 mdr......med at begynde på at købe tøj og de store ting var først da jeg var omkring 6 mdr. henne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.