Så stor han bliver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. marts 2010

Berg

Tiden går så stærkt og snart skal jeg begynde at arbejde igen. Syntes jo lige jeg har fået ham, men sørme om han ikke er blevet 8 mdr.

Det ville være dejligt hvis tiden kunne stå stille bare lidt endnu

Her er han så min store dejlige glade dreng.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

Bavianis

Berg skriver:

Tiden går så stærkt og snart skal jeg begynde at arbejde igen. Syntes jo lige jeg har fået ham, men sørme om han ikke er blevet 8 mdr.

Det ville være dejligt hvis tiden kunne stå stille bare lidt endnu

Her er han så min store dejlige glade dreng.

Lækker dreng - og lækker Berner Sennen;-)

Anmeld

10. marts 2010

Lady Marion <3

Hvor er han dejlig   Tiden går desværre alt for hurtigt

Anmeld

10. marts 2010

Berg

Bavianis skriver:

Lækker dreng - og lækker Berner Sennen;-)

Tak tak, ja hundi er såmænd også meget sød ikke

Anmeld

10. marts 2010

Berg

Hvor er han dejlig   Tiden går desværre alt for hurtigt

Sjovt nok syntes jeg at barslen var allllt for lang ved mit første barn, men denne gang flyver tiden bare afsted. Mærkeligt

Anmeld

10. marts 2010

Lady Marion <3

Berg skriver:

Sjovt nok syntes jeg at barslen var allllt for lang ved mit første barn, men denne gang flyver tiden bare afsted. Mærkeligt

Tiden flyver afsted og man syntes de er alt for små til at kunne undvære moar hele dagen   Hvornår skal han starte institution

Anmeld

10. marts 2010

Berg

Muffi . skriver:

Tiden flyver afsted og man syntes de er alt for små til at kunne undvære moar hele dagen   Hvornår skal han starte institution

Han har været hos dagplejemoren et par timer for en uge siden (hvilket har resulteret i en gang snot og feber)

Men jeg skal faktisk først starte på arbejde til maj! Vi har en privat dagplejemor som ikke har noget imod at lære ham at kende et par timer hist og pist inden han rigtig skal starte. Det er guld værd!

Anmeld

10. marts 2010

Lady Marion <3

Berg skriver:

Han har været hos dagplejemoren et par timer for en uge siden (hvilket har resulteret i en gang snot og feber)

Men jeg skal faktisk først starte på arbejde til maj! Vi har en privat dagplejemor som ikke har noget imod at lære ham at kende et par timer hist og pist inden han rigtig skal starte. Det er guld værd!

Årh ja det er sørme guld værd   Møg med al den sygdom de får raget til sig når de starter , heldigvis går vi sommeren i møde

Anmeld

10. marts 2010

Mira0911

Sikke skøn han ser ud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.