Kryds fingre for mig :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
17 svar
0 synes godt om
10. marts 2010

Dictes mor

Hej de damer,
Jeg er lige kommet hjem fra jordemoder, og skal op på fødegangen senere, fordi hun var lidt bekymret for flere ting. Jeg har ikke taget særlig meget på, min livmoder synes ikke at være vokset siden uge 35 og jeg er i uge 39 nu, og så er der meget lidt liv i den lille og har været det et stykke tid. Så det skal jeg ind og have tjekket. Per er selvfølgelig på kursus i KBH og ham kan jeg jo ikke få fat på, og vil egentlig heller ikke bekymre ham, før jeg ved om der er noget at bekymre sig om, så jeg har ringet til min mor, som kommer og tager med mig derind kl. 13. Så kryds lige fingrene for, at det slet ikke er noget at bekymre sig om overhovedet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

JustAnotherName

Du kan tro at jeg vil krydse fingre for dig og lille Dicte     

Anmeld

10. marts 2010

oo

krydser alt hvad krydses kan for at du og Dicte er sunde og raske

Anmeld

10. marts 2010

Ida.

Jeg ved, at  fra NS'ene virker, så jeg  det bedste jeg har lært

Og så giver du lige en melding, så snart du kan komme til det, ik?!! Du har mit tlf. nr, hvis det skulle blive aktuelt med en fjernmelding!!

Anmeld

10. marts 2010

anna-jonas

Du kan tro at jeg vil slå knuder på mig selv................håber inderligt, at alt er i skønneste orden.

Knus Mette

Anmeld

10. marts 2010

Milka

krydser også her!!! stort knus fra os, det skal nok gå godt

Anmeld

10. marts 2010

Karo

Majastina skriver:

Hej de damer,
Jeg er lige kommet hjem fra jordemoder, og skal op på fødegangen senere, fordi hun var lidt bekymret for flere ting. Jeg har ikke taget særlig meget på, min livmoder synes ikke at være vokset siden uge 35 og jeg er i uge 39 nu, og så er der meget lidt liv i den lille og har været det et stykke tid. Så det skal jeg ind og have tjekket. Per er selvfølgelig på kursus i KBH og ham kan jeg jo ikke få fat på, og vil egentlig heller ikke bekymre ham, før jeg ved om der er noget at bekymre sig om, så jeg har ringet til min mor, som kommer og tager med mig derind kl. 13. Så kryds lige fingrene for, at det slet ikke er noget at bekymre sig om overhovedet.

Jeg krydser helt klart fingere for at alt er i den skønneste orden med dig og Dicte

Jeg vil dog lige sige at det ikke er unormalt at de bevæger sig mindre derinde tilsidst da der ikke er så meget plads.

Anmeld

10. marts 2010

benthe :-)

for alt er så¨det skal var søde
benthe

Anmeld

10. marts 2010

lion

Krydser min fingre for alt er ok.

Anmeld

10. marts 2010

TbCp

Krydser krydser og krydser!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.