Gave til gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. marts 2010

Dorthe1986

Hej alle i skønne kvinder og mænd selvfølgelig 

Nu er det sådan at jeg lige har fundet ud af at min niece skal være mor til september Godt nok havde jeg ikke lige set det komme, da hun har været en rigtig ustyrlig pige og så er hun kun 18 år Men må sige hun har imponeret mig, lige så snart hun fandt ud af det lagde hun sit liv totalt om og når jeg snakker med hende er hun bare blevet så moden Er sku lidt stolt af hende  

Men til mit spørgsmål. Jeg har sådan lyst til at forære hende en lille ting inden hun skal føde, men er lidt på bar bund med hvad det skal være. Det skal ikke være noget der er helt vildt dyrt, men bare en lille sød tanke Jeg havde tænkt på at købe en ventebluse i H og M, men ved ikke rigtig om de har noget der er lidt smart, når hun nu kun er 18? 

Men har i ellers en god ide? til omkring de 200 kr?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

Koen.

Dorthe1986 skriver:

Hej alle i skønne kvinder og mænd selvfølgelig 

Nu er det sådan at jeg lige har fundet ud af at min niece skal være mor til september Godt nok havde jeg ikke lige set det komme, da hun har været en rigtig ustyrlig pige og så er hun kun 18 år Men må sige hun har imponeret mig, lige så snart hun fandt ud af det lagde hun sit liv totalt om og når jeg snakker med hende er hun bare blevet så moden Er sku lidt stolt af hende  

Men til mit spørgsmål. Jeg har sådan lyst til at forære hende en lille ting inden hun skal føde, men er lidt på bar bund med hvad det skal være. Det skal ikke være noget der er helt vildt dyrt, men bare en lille sød tanke Jeg havde tænkt på at købe en ventebluse i H og M, men ved ikke rigtig om de har noget der er lidt smart, når hun nu kun er 18? 

Men har i ellers en god ide? til omkring de 200 kr?

tillykke med hende

jamen hvis hun har et pandora armbånd kunne du jo finde et fint lille led, f.eks en sut eller andet baby ting..

Tanja 34 + 4

Anmeld

10. marts 2010

Dorthe1986

lillespurv19 skriver:

tillykke med hende

jamen hvis hun har et pandora armbånd kunne du jo finde et fint lille led, f.eks en sut eller andet baby ting..

Tanja 34 + 4

Det har hun desværre ikke

Anmeld

10. marts 2010

Bavianis

Jeg gav min veninde sådan noget lækkert creme til at smøre på maven. Det var en forkælelses-ting til hende (som hun ikke selv ville ha brugt penge på at købe) - og så er det jo stadigt graviditets-agtigt;-)

Tillykke med niecen!

Anmeld

10. marts 2010

FruHolm <3

hey

du kan finde en lille sod bamse hun kan have med til barnesamme :t når hun skal føde. det gav jeg min svigerinde da hun ventede sin første.

og har personligt selv lige fortalt min lillesøster at jeg ønsker mig det

Anmeld

10. marts 2010

Dorthe1986

Tak for de fine forslag  

Har lige set en ventebluse hvor der står "baby under construction" kunne godt finde på at give hende den

Anmeld

10. marts 2010

Bavianis

Dorthe1986 skriver:

Tak for de fine forslag  

Har lige set en ventebluse hvor der står "baby under construction" kunne godt finde på at give hende den

God ide! Har selv en hvor der står:

I grow people

What's your superpower?

Anmeld

10. marts 2010

Dorthe1986

Bavianis skriver:

God ide! Har selv en hvor der står:

I grow people

What's your superpower?

Hehe sjov tekst overvejede også at købe de der smykker fra pilgrim, hvor man kan sætte charms i de har sådan en lille sut men måske jeg skulle vente med den til hun har født og så finde en lille fin ting til den lille ihh kan næsten ikke styre mig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.