Så kvæl dog den kat :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. maj 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ja det lyder værrer end det er :P For det er naboen datter på 14 som øver skalaer på hendes violin :D Hvor lyder det da bare frygteligt :)) Jeg håber virkelig alt hendes øvning giver pote i den lange ende, for hun er meget flittig ;)

På en "god" dag spiller hendes søster på 19 med på klaver (og hun er heller ikke særlig dygtig :P) med deltagelse af mor på triangel :)) :)) :)) Og så er der en af dem som synger 8( Det lyder værrer end katten ;)

Men de er nu nogle meget søde mennesker, bare ikke så musikalske som de gerne vil være :))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2008

bette

haah ja håber det giver pote snart.. ellers må du ud efter nogle ørepropper.. hehe.. også til katten..;)

Anmeld

23. maj 2008

Heiberg

ha ha ha ha.. uha det lyder som om, at der er underholdning for alle pengene.. fnis...

Du må sætte en højtaler udenfor og gi den lidt katte jammer rock.. hi hi

Menja du kan håbe, at det hurtigt bliver bedre, før det bliver nødvendigt med høreværn...
:P

Anmeld

23. maj 2008

Pia.

hi hi syntes du er så heldig med dine naboer. . . :).... hvis ikke det er heste-lort så er det kattejammer musik *GG*

Knus Pia, som nyder stilheden her nede på landet....

Anmeld

23. maj 2008

Doktor Doolittle

Hahaha grineren :))
Mon ikke lidt hestelort proppet ind i violinen dæmper lyden lidt ;):P
(H) Tina

Anmeld

23. maj 2008

1977

Profilbillede for 1977
PiaR skriver:

hi hi syntes du er så heldig med dine naboer. . . :).... hvis ikke det er heste-lort så er det kattejammer musik *GG*

Knus Pia, som nyder stilheden her nede på landet....

Ja og jeg kan tilsætte endnu et krydderi på naboskabet....min svigermor bor på den anden side af vejen :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.