Jeg er ved at være utålmodig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. marts 2010

Karo

Men kun 7 dage tilbage til termin er jeg ved at være utålmodig. Kunne hun ikke bare komme nu, for hvor vil jeg dog gerne have hende ud. Alle de ting jeg havde planlagt der skulle laves mens jeg var på barsel er jeg færdig med, og nu keder jeg mig. Dagene virker efter hånden ens, og højdepunktet på min uge er efterhånden når der skal gøres rent eller vaskes tøj

Men jeg ved også bare at der kan gå helt op til 3 uger indtil hun kommer, og det er der jo ikke så meget at gøre ved.

Det eneste jeg "mangler" at lave er at få opdateret Marcus scrapbog, og dertil har jeg bestilt en masse billeder som jeg venter på bliver fremkaldt.

Så her sidder jeg, som en stor flodhest, og glor tv og venter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

lion

hehe kan lige se for mig dig sidde og glo tv, og små kede dig.

Jeg kan give dig så ret, den sidste tid er ikk sjov, så vil man gerne se sin lille nye og holde h*n.

Jeg vil bare sige at det bliver "mærkeligt" når Ida kommer ud, for i det sekund hun kommer ud, bliver Marcus en stor dreng p. g. a størrelse forskellen, og det bliver "mærkeligt" at du igen har en lille en at tage dig af, som ikk render rundt alle vegne og kan lave ballade, en som du kan lægge i en lift og de bliver liggende. Sådan har jeg det, især da jeg var hjemme hos min mor uden Cassandra, for jeg vidste jeg havde et barn med der hjem, men jeg skulle ikk se efter om han lavede ballade som Cassandra kan finde på.

Har du lavet tingene til barnedåben?

Har du fået købt/lavet en barnets bog?

Jeg burde også lave noget mere på Cassandras scrapbog, men får det ikk gjort og jeg burde lave indbydelserne færdige til barnedåben jeg mangler ca 6 stk.

Anmeld

10. marts 2010

Karo

lion skriver:

hehe kan lige se for mig dig sidde og glo tv, og små kede dig.

Jeg kan give dig så ret, den sidste tid er ikk sjov, så vil man gerne se sin lille nye og holde h*n.

Jeg vil bare sige at det bliver "mærkeligt" når Ida kommer ud, for i det sekund hun kommer ud, bliver Marcus en stor dreng p. g. a størrelse forskellen, og det bliver "mærkeligt" at du igen har en lille en at tage dig af, som ikk render rundt alle vegne og kan lave ballade, en som du kan lægge i en lift og de bliver liggende. Sådan har jeg det, især da jeg var hjemme hos min mor uden Cassandra, for jeg vidste jeg havde et barn med der hjem, men jeg skulle ikk se efter om han lavede ballade som Cassandra kan finde på.

Har du lavet tingene til barnedåben?

Har du fået købt/lavet en barnets bog?

Jeg burde også lave noget mere på Cassandras scrapbog, men får det ikk gjort og jeg burde lave indbydelserne færdige til barnedåben jeg mangler ca 6 stk.

Ja det bliver mærkeligt med en lille en der bare ligger stille og ikke laver ballade heletiden

Og jo jeg har lavet det der kan laves til barnedåben og scrapbog til hende er jeg også godt igang med. Venter dog også her på nogle billeder (mavebilleder) der skal sættes ind. Jeg har enda også fået planlang hele påsken, fra pynt til indkøb

Det er ved at være så galt at jeg faktisk syndes det er ok at se horton sagaen

Anmeld

10. marts 2010

lion

Karo skriver:

Ja det bliver mærkeligt med en lille en der bare ligger stille og ikke laver ballade heletiden

Og jo jeg har lavet det der kan laves til barnedåben og scrapbog til hende er jeg også godt igang med. Venter dog også her på nogle billeder (mavebilleder) der skal sættes ind. Jeg har enda også fået planlang hele påsken, fra pynt til indkøb

Det er ved at være så galt at jeg faktisk syndes det er ok at se horton sagaen

haha så er den slem, hvis horton er ok.

hvad med at bage nogen godt til din mand kommer hjem?

Anmeld

10. marts 2010

Karo

lion skriver:

haha så er den slem, hvis horton er ok.

hvad med at bage nogen godt til din mand kommer hjem?

Det var en god ide

Jeg er sikker på at Martin vil blive meget glad for hjemme bag, især hvis det er banankage

Anmeld

10. marts 2010

lion

MUMMMMMS banankage.

Har du lavet nr 2 barnets bog herinde.

Anmeld

10. marts 2010

Karo

lion skriver:

MUMMMMMS banankage.

Har du lavet nr 2 barnets bog herinde.

Nej, jeg er aldrig rigtig kommet igang med dem herinde. Jeg startede på en til Marcus, men jeg syndes ikke rigtig den fangede mig. Istedet fandt jeg en over nettet med de sødeste illustrationer som man kan printe ud og den har jeg lavet meget i. Men det kunne da være jeg skulle komme igang med den herinde igen

Anmeld

10. marts 2010

lion

Ja det er lidt besværlig herinde. Men jeg husker denne bedre.

Hvad hedder siden hvor du har fundet en anden.

Anmeld

10. marts 2010

Karo

lion skriver:

Ja det er lidt besværlig herinde. Men jeg husker denne bedre.

Hvad hedder siden hvor du har fundet en anden.

Den anden side hedder Uniquibook.dk. Her kan man gratis prøve 4 forskellige emner og hvis man syndes det er interesant så kan man købe barnetsbog (enten på download eller cd´rom).

Jeg har købt barnets bog med bamsemotiv, til både dreng og pige på cd´rom.

Anmeld

10. marts 2010

lion

ok, den nå jeg kigge på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.