Filuka skriver:
Så fik jeg den nedslående nyhed af lægen i morges... Var så sikker på at jeg ikke havde det. Er fuldstændig knust, og håber på at lettelsen kommer senere når nyheden har bundfæstet sig. For så er det jo derfor at der ikke er sket noget det sidste år. Men puha hvor er det grimt at vide, at der er noget galt med en, som man ikke selv kan gøre noget ved. Projekt baby er ude af mine hænder lige nu, og det tyder på at det bliver en lang og hård kamp før vi står med en lille i armene. Har lyst til at ringe til nogen, men ved ikke hvem eller hvad jeg vil sige. Vi skal giftes i maj, og håber at det kan tage lidt af fokus væk fra projekt baby.
Fuck hvor er jeg ked af det 
Jeg kan godt forstå du er ked af det, jeg tror jeg brugte to dage på bare at græde da jeg fik det afvide...
Men jeg vil også sige at det ikke behøves at være så slemt. Nu ved jeg jo ikke hvor plaget du er af det, men eftersom de skriver at du troede du ikke havde det, så er det måske "kun" ægløsningen der er gal, og det er det samme som mig...
Vi er gået i behandling, og har sluttet fred med at det er sådan vi skal have et barn...
Min læge sagde "PCO er den nemmeste form for barnløshed at behandle, og de havde endnu ikke haft nogen på deres klinik med PCO der ikke var blevet gravide"...
Der er jo rigtig mange der har det, og derfor har de også en del erfaring...
Det er ikke sjovt at skulle fyldes med alle de hormoner, men med øjnene på målet bliver det lidt nemmere...
Knus
Anmeld