Julius fik besøg af sin sp i går. Hun spurgte jo så til hans fødsel og hvordan den gik og hvordan jeg havde det.
Men hun synes han var sød og dejlig......Men selvfølgelig er han det, han er jo MIN søn
Hun tjekkede ham, vejde og målte ham. Han vejede 3200g igen og var 51 cm. Så han har siden 2 marts taget 150g på og vokset 3 cm fra han blev født. Hun synes han var ret gul og lidt sløv, så jeg skulle give ham mad hver 3 time og give ham 2 x 50ml mme ved siden af, for at han skulle blive mindre gul. Hun sagde jeg skulle gå til lægen med ham, da der ikk var en børnelæge der kigger på ham, da han blev født.
Han har også lidt snask i det ene øje, er rød på øjenlåget og har en rød "rift" i øjet som jeg ikk synes er gået væk eller blevet mindre. Så vi har tid i morgen.
Min kære søn tissede næsten på mig da jeg skulle give ham ble på efter hun havde vejet ham, og da vi kom hjem fra fotografen tissede ham istedet på sin far. 
Hvor var Charlotte (fotografen) bare sød og god. Hun fik Cassandra til at være mindre genert hurtigt. Jeg glæder mig så meget til at se de billeder hun har taget, den jeg så på kameraet var bare gode.
Karo: Du skal sååå meget glæde dig til når hun skal tage billeder af Ida. Hun har det sødest ballarinaskørt som hun kan ha på, Cassandra elskede det.
Anmeld