En kedelig update på min mor.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.704 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. marts 2010

lion

Hvis nogen ikk har læst med fra start er indlægget her jeg lavede om min mor.

https://www.baby.dk/debat/42204pi1/navlestrengen/jeg-er-hel-foelelsesloes.aspx

Jeg er ved at nå til jeg IKKE har lyst til at minmor ringer til mig lige for tiden, for hun har bare ikk nogen gode nyheder at fortælle.

Hun fik em MR scanning i mandags efter vi havde snakket sammen sidst og hun ringede så kl. 22 om aften for at fortælle mig at grunden til at un havde ondt i hofte/lænd og ryg havde ikk noget med nerver i klemme at gøre, men at hun nu også havde kræft på halebenet og det var den kræft der gjorde hun havde ondt de steder. Så hun skulle ha strålebehandling på Rigshospitalet resten af ugen. Så I dag og i morgen skal hun både på Bispebjerg og ha lavet 2 undersøgelser, da det ville tage længere tid hvis de skulle bestille tid til dem på Rigshospitalet og på Rigshopitalet til strålebehandling.

Omkring hendes lungekræft har de ikk gjordt noget ved det endnu, hun skal lige ha lavet kikkertundersøgelsen i dag, og så ville de kigge på hvad de skal gøre.

Men hun er ikk indlagt, det ville de ikk.

Det gør det ikk bedre at der er den svamp hjemme i lejligheden og at hendes boligselskab ikk vil genhuse hende, og at sygehuset ha sagt hun ikk skal være i lejligheden. Så min mor kommer nok det næste lange stykke tid til at bo hos sin mor, min søster og mig nogle dage af gangen.

Jeg ved ikk hvad jeg skal gøre, jeg tænker meget på min mor lige nu og på at hvis hun døde, så ville hun ikk opleve alle glæderne med hendes børnebørn, hun elsker så meget. At mine børn ikk kommer til at opleve deres super skønne mormor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

Ni-ko-li-ne

lion skriver:

Jeg er ved at nå til jeg IKKE har lyst til at minmor ringer til mig lige for tiden, for hun har bare ikk nogen gode nyheder at fortælle.

Hun fik em MR scanning i mandags efter vi havde snakket sammen sidst og hun ringede så kl. 22 om aften for at fortælle mig at grunden til at un havde ondt i hofte/lænd og ryg havde ikk noget med nerver i klemme at gøre, men at hun nu også havde kræft på halebenet og det var den kræft der gjorde hun havde ondt de steder. Så hun skulle ha strålebehandling på Rigshospitalet resten af ugen. Så I dag og i morgen skal hun både på Bispebjerg og ha lavet 2 undersøgelser, da det ville tage længere tid hvis de skulle bestille tid til dem på Rigshospitalet og på Rigshopitalet til strålebehandling.

Omkring hendes lungekræft har de ikk gjordt noget ved det endnu, hun skal lige ha lavet kikkertundersøgelsen i dag, og så ville de kigge på hvad de skal gøre.

Det gør det ikk bedre at der er den svamp hjemme i lejligheden og at hendes boligselskab ikk vil genhuse hende, og at sygehuset ha sagt hun ikk skal være i lejligheden. Så min mor kommer nok det næste lange stykke tid til at bo hos sin mor, min søster og mig nogle dage af gangen.

Jeg ved ikk hvad jeg skal gøre, jeg tænker meget på min mor lige nu og på at hvis hun døde, så ville hun ikk opleve alle glæderne med hendes børnebørn, hun elsker så meget. At mine børn ikk kommer til at opleve deres super skønne mormor.

øv søde, det er fandme trist.... jeg blev helt ked...

selvfølgelig er det heller ikke fedt at være indlagt på sygehuset, men når hun ikke kan være hjemme var det måske det mindst stressende...

har boligselvskabet været ude at se på lejemålet?

Anmeld

10. marts 2010

Karo

lion skriver:

Sikke noget møg

Jeg kan godt forstå du ikke kan overskue så meget lige nu. Du har jo også Cassandra og Julius at tænke på, og tiden nu burde være den lykkeligeste tid, istedet for at være præget af frygten for at miste din mor.

Stort herfra

Anmeld

10. marts 2010

oo

nej hvor er det barskt, Helene! jeg håber de kan hjælpe hende - om ikke andet så forlænge livet en smule, så hun og Cassandra og Julius kan nyde hinanden lidt endnu.

Anmeld

10. marts 2010

Ida.

Hvor er det bare en rigtig rigtig barsk og trist situation, I står i. Hvor gammel er din mor, Helene? Håber virkelig de kan give hende enten livsforlængende og/eller livsforbedrende behandling, så hun får det bedste ud af den nok begrænsede tid, hun har tilbage sammen med sine børnebørn.

Rigtig mange tanker - jeg ved virkelig hvordan det er at have kræft tæt inde på livet

Anmeld

10. marts 2010

lion

idamaria83 skriver:

Hvor er det bare en rigtig rigtig barsk og trist situation, I står i. Hvor gammel er din mor, Helene? Håber virkelig de kan give hende enten livsforlængende og/eller livsforbedrende behandling, så hun får det bedste ud af den nok begrænsede tid, hun har tilbage sammen med sine børnebørn.

Rigtig mange tanker - jeg ved virkelig hvordan det er at have kræft tæt inde på livet

Til jer alle. Mange tak for jeres svar. Ja det burde være en lykkelig tid for mig og min lille nye familie. Ja for hele min familie, for min søster har jo termin 30 maj.

Jeg håber også de kan forlænge min mors liv, bare lidt jeg er ikk klar til at miste hende, især ikk da jeg var 20 år før jeg fik hende igen efter druk. Det gik så kun ½-1 år efter der, så blev hun syg med kræft første gang, og siden har hun været meget ramt af lungebetændelse. 

Jeg fylder selv 28 i år og min mor bliver KUN 50år i år, det er alt for ungt at død især når min mormor lige er fyldt 75år.

Men jeg må deværre vente til søndag med at se min mor, da hun skal de næste mange dage være længe på sygehuset. Vi skal jo se hende, enten uden Cassandra (inden kl. 15 ) eller med hende og så skal vi ikk være på sygehuset. Så blev det søndag

Anmeld

10. marts 2010

Milka

det er meget trist læsning, helene, især når man har i tankerne at du har et nyt lille liv hos dig, det er jo meningen at det skal være en glad og lykkelig tid. stort knus herfra

Anmeld

10. marts 2010

JustAnotherName

Det gør mig ondt at høre...
Sender dig et stort varmt trøstende knus 

Anmeld

10. marts 2010

TbCp

Åha Helene
Hvor er det trist. Det er godt nok en hård besked at få

Sender dig en masse gode tanker og håber på det bedste

Anmeld

10. marts 2010

Dictes mor

Helene dog, det er dog helt forfærdeligt. Jeg er så ked af at læse din besked. Jeg kan godt forstå, at du er ked af det. Det er så trist, og sikke nogle triste tanker det må føre med sig, og så lige oveni familieforøgelsen, det må give rigtig mange spekulationer.

Jeg kan kun sende dig et kæmpe knus, selvom det ikke hjælper meget, håber jeg, at det varmer lidt alligevel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.