Hvis nogen ikk har læst med fra start er indlægget her jeg lavede om min mor.
https://www.baby.dk/debat/42204pi1/navlestrengen/jeg-er-hel-foelelsesloes.aspx
Jeg er ved at nå til jeg IKKE har lyst til at minmor ringer til mig lige for tiden, for hun har bare ikk nogen gode nyheder at fortælle.
Hun fik em MR scanning i mandags efter vi havde snakket sammen sidst og hun ringede så kl. 22 om aften for at fortælle mig at grunden til at un havde ondt i hofte/lænd og ryg havde ikk noget med nerver i klemme at gøre, men at hun nu også havde kræft på halebenet og det var den kræft der gjorde hun havde ondt de steder. Så hun skulle ha strålebehandling på Rigshospitalet resten af ugen. Så I dag og i morgen skal hun både på Bispebjerg og ha lavet 2 undersøgelser, da det ville tage længere tid hvis de skulle bestille tid til dem på Rigshospitalet og på Rigshopitalet til strålebehandling.
Omkring hendes lungekræft har de ikk gjordt noget ved det endnu, hun skal lige ha lavet kikkertundersøgelsen i dag, og så ville de kigge på hvad de skal gøre.
Men hun er ikk indlagt, det ville de ikk.
Det gør det ikk bedre at der er den svamp hjemme i lejligheden og at hendes boligselskab ikk vil genhuse hende, og at sygehuset ha sagt hun ikk skal være i lejligheden. Så min mor kommer nok det næste lange stykke tid til at bo hos sin mor, min søster og mig nogle dage af gangen.
Jeg ved ikk hvad jeg skal gøre, jeg tænker meget på min mor lige nu og på at hvis hun døde, så ville hun ikk opleve alle glæderne med hendes børnebørn, hun elsker så meget. At mine børn ikk kommer til at opleve deres super skønne mormor.
Anmeld