Ja som Lotte skrev her inde i går, blev jeg indlagt på hjerte afd. efter at ha været faldet om herhjemme, og mit anfald forsatte. Og det endte jo med at jeg måtte ringe 112. Hvor efter jeg har ligge med overvågning i 18 timer. Det var dog heldigvis ikke et kraftigt stød fra min pacemaker, men "kun" et blodtryksfald. Så nu er jeg hjemme igen.
Men kun til torsdag i næste uge, hvor jeg bliver indlagt til at skulle opr. om fredagen. Der blev taget kontakt til overlægen på afd og fik det lavet om til ar det er en akut tid jeg skulle ha, og ikke en sub akut.
Ved det bliver en hård omgang jeg skal igennem, og vil virkelig hellere have 10 fødsler end at skulle gennem dette. Men jeg ved jo at det er det bedste for mig og så må man jo bide i det sure æble, på trods af at det er meget skræmmende. Lægerne har jo vurderet hvad der vil være det bedste for mig i denne smmenhæng og det må jeg jo acceptere.
Sidste gang fik jeg jo hjertestop bagefter, og der er jo altid nogle ricisi, ved denne slgs indgreb. Så når alt dette er overstået håber jeg på at kunne komme tilbage i vandte gænge, og få min livs kvalitet tilbage, samt at kunne være der 100% for Mathine igen. Som desværre har været den store taber i denne periode.
Ved ikke helt hvor længe det helt kommer til at tage, men de regner med min 8 dages indlæggelse, og 8 dage hvor jeg ikke må ha Mathine hjemme.
Kan i nu ha en rigtig god weekend alle sammen
(H) - Jannie
Anmeld