Update + Så sker der lidt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. maj 2008

Jan9e D

Ja som Lotte skrev her inde i går, blev jeg indlagt på hjerte afd. efter at ha været faldet om herhjemme, og mit anfald forsatte. Og det endte jo med at jeg måtte ringe 112. Hvor efter jeg har ligge med overvågning i 18 timer. Det var dog heldigvis ikke et kraftigt stød fra min pacemaker, men "kun" et blodtryksfald. Så nu er jeg hjemme igen.

Men kun til torsdag i næste uge, hvor jeg bliver indlagt til at skulle opr. om fredagen. Der blev taget kontakt til overlægen på afd og fik det lavet om til ar det er en akut tid jeg skulle ha, og ikke en sub akut.

Ved det bliver en hård omgang jeg skal igennem, og vil virkelig hellere have 10 fødsler end at skulle gennem dette. Men jeg ved jo at det er det bedste for mig og så må man jo bide i det sure æble, på trods af at det er meget skræmmende. Lægerne har jo vurderet hvad der vil være det bedste for mig i denne smmenhæng og det må jeg jo acceptere.
Sidste gang fik jeg jo hjertestop bagefter, og der er jo altid nogle ricisi, ved denne slgs indgreb. Så når alt dette er overstået håber jeg på at kunne komme tilbage i vandte gænge, og få min livs kvalitet tilbage, samt at kunne være der 100% for Mathine igen. Som desværre har været den store taber i denne periode.
Ved ikke helt hvor længe det helt kommer til at tage, men de regner med min 8 dages indlæggelse, og 8 dage hvor jeg ikke må ha Mathine hjemme.

Kan i nu ha en rigtig god weekend alle sammen
(H) - Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2008

1977

Profilbillede for 1977
Puha Jannie, sikke en omgang :( Men det er vist held i uheld, så der kommer gang i det hele. Håber du er lidt ovenpå igen :) Og hvor bliver det dejligt når det hele er overstået. Hvad gør du med bette-pigen? Skal hun hjem til far?

(H)

Anmeld

23. maj 2008

Doktor Doolittle

Kære Jannie

Dejligt at høre fra dig, jeg har sådan tænkt på dig (L)
Jeg synes det er godt du skal opereres snart og vil krydse alt, hvad jeg har, for dig og for at alt går godt og nemt så du igen kan nyde livet sammen med din dejlige datter :)(L)
STORT (H) fra Tina

Anmeld

24. maj 2008

MorCamilla

Hvor forfærdeligt for dig:'( Men som du også selv skriver så har lægerne vuderet hvad der er bedst for dig jo.. Så det skal nok gå alt sammen.. :) Jeg krydser fingre for at det går godt det hele.. Alt held og lykke her fra...:) (H) fra Camilla.

Anmeld

24. maj 2008

Bloggi

Sikke en forskrækkelse og sikke en omgang.. Puha..

Ville også bare sende en hilsen og krydse fingre og alt hvad der krydses kan for at det går dig godt.. (H)

Anmeld

25. maj 2008

rlyn

Puha...sikke en forskrækkelse :'( Jeg krydser alt, hvad der krydses kan, for det kommer til at gå gnidningsfrit for dig. Er sikker på det nok skal gå godt, så du hurtigt kan være på benene igen og nyde livet med din skønne datter :) Knus Rikke (H)

Anmeld

25. maj 2008

Pia.

Dejlig nyhed, men sikke da en grim oplevelse. . . :(

Håber det bedste for dig nu og i fremtiden

Knus fra Pia.(H)

Anmeld

26. maj 2008

Mathilde

Hej Jannie

Hold da op en forskrækkelse, men fint at du snart kan blive opereret.
Det bliver dejligt for dig når det er overstået og du kan få din livskvalitet tilbage:)

Jeg håber på det bedste for dig og sender gode og lyse tanker til dig:)

(H)Mathilde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.