Rejse to måneder før termin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.343 visninger
22 svar
0 synes godt om
10. marts 2010

Loa

Jeg har fået muligheden for at komme på ferie to måneder før termin, men ved ikke om det er noget jeg burde have betænkeligheder over...

Nogen der har prøvet at rejse så kort tid før?

Det ville være til et varmt sted i to uger formodentligt.......

Nogle råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Jeg er lige med på en lytter! det lige et emne jeg har tænkt over....

Anmeld

10. marts 2010

Loa

Helt i orden  er jo ikke til at vide når man ikke har været i den situation før

Anmeld

10. marts 2010

Ann-

det er vist noget med at rejeselvskaberne ikke vil have dig med hvid der er under 6 uger til termin..

vi var ude og rejse 2 gange mens jeg var gravid. første gang var jeg 10 uger henne. det meget fint men 2. gang var jeg vist 25-30 uger henne, der svedte jeg som bare pokker, det var helt udlidelidt

Anmeld

10. marts 2010

LotteGabriella

Jeg har fået muligheden for at komme på ferie to måneder før termin, men ved ikke om det er noget jeg burde have betænkeligheder over...

Nogen der har prøvet at rejse så kort tid før?

Det ville være til et varmt sted i to uger formodentligt.......

Nogle råd?

jeg var i Bulgarien i uge 37 og fødte i uge 39+0 og jeg synes at det var super skønt...lå bare og bloppede rundt i poolen og nød at jeg følte mig let som en fjer

Så jeg vil da helt klart anbefale dig at ta' afsted og nyde det fuldt ud

Anmeld

10. marts 2010

LotteGabriella

det er vist noget med at rejeselvskaberne ikke vil have dig med hvid der er under 6 uger til termin..

vi var ude og rejse 2 gange mens jeg var gravid. første gang var jeg 10 uger henne. det meget fint men 2. gang var jeg vist 25-30 uger henne, der svedte jeg som bare pokker, det var helt udlidelidt

det kommer an på hvilket flyselskab det erdem vi fløj med ville bare ha' at man var tilbage på dansk jord 2 uger inden termin så de var slet ikke strikse omkring det og der er jo heller ikke nogen discideret farer ved at flyve, hvis man har haft en helt normal graviditet

Anmeld

10. marts 2010

Loa

LotteGabriella skriver:

jeg var i Bulgarien i uge 37 og fødte i uge 39+0 og jeg synes at det var super skønt...lå bare og bloppede rundt i poolen og nød at jeg følte mig let som en fjer

Så jeg vil da helt klart anbefale dig at ta' afsted og nyde det fuldt ud

Årh lyder bare dejligt

Er præcis Bulgarien eller Mallorca turen går hen......

Men rart at høre det sagtens kan lade sig gøre.....

Anmeld

10. marts 2010

RumlesMor

Hvis det er badeferie, med mulighed for at komme i vandet og køle af...så vil jeg sige afsted!

Jeg er 36+0 og har lige været på lang weekend i vandet (dog kun i Lalandia) men det var altså skønt at være vægtløs og flyde rundt.

Hvis det er by-ferie, ville jeg personligt omkomme i varmen...men vi er så forskellige - og det vigtigeste handler om at du er blandt folk der har forståelse for de begrænsninger graviditeten giver i forhold til energi m.m.

Anmeld

10. marts 2010

LotteGabriella

Loa skriver:

Årh lyder bare dejligt

Er præcis Bulgarien eller Mallorca turen går hen......

Men rart at høre det sagtens kan lade sig gøre.....

Selvfølgelig kan det da det Afsted med dig

Anmeld

10. marts 2010

Loa

RumlesMor skriver:

Hvis det er badeferie, med mulighed for at komme i vandet og køle af...så vil jeg sige afsted!

Jeg er 36+0 og har lige været på lang weekend i vandet (dog kun i Lalandia) men det var altså skønt at være vægtløs og flyde rundt.

Hvis det er by-ferie, ville jeg personligt omkomme i varmen...men vi er så forskellige - og det vigtigeste handler om at du er blandt folk der har forståelse for de begrænsninger graviditeten giver i forhold til energi m.m.

Det skulle være ren afslapning ved poolen........ 

Var også det med vandet jeg havde forestillet mig, vidste bare ikke om der var nogle ting man ligesom skulle være opmærksom på, som jeg ikke lige havde tænkt på......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.