HJÆLP til let mad til mor og søn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

945 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. marts 2010

anmaj

jeg er i den situation at jeg hader at lave mad, men vil helst lave noget ordentligt til min søn.. men er løbet tør for ideer. og det ville jo være rart hvis det kan kombineres med min mad. han er næsten 8 måneder så han kan jo snart spise det meste.. men stadig uden salt jo...(så det skal stadig laves separat).

håber virkelig jeg kan få lidt feedback..

maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

MorTilGustav

Hey. Jeg har det præcis ligesom dig så jeg lurer lige med her

Anmeld

9. marts 2010

Cris

Hmmm dengang har jeg lavet noget til os som f.eks ris med grønsager og noget sovs eller pasta med et eller andet. Jeg har lavet mad uden salt. Og så har jeg taget en portion og kørt den en tur med blenderen til ham. Og jeg har spist den som den er og har givet lidt salt til mig... Men det er en meget meget kort periode for de hurtigt kan finde på at spise større og større hapser og det bliver nemmere med mad. Indtil self ikke længere gider at spise og man stå hele tiden og kikker og tænker, hvornår gider de at putte noget mad i munden igen!

Anmeld

11. marts 2010

Anja.t

jeg har også en dreng på 8 mdr og jeg kan absolut heller ikke på ingen måder lave mad!

Så jeg har fået min mand (som er kok) til at lave en hel masse forskelligt mad og putte i poser, så jeg bare kan tage det op ad fryseren og varme det op i mikroen. F.eks. er der i en pose:

Kødboller, grøntsager og kartofler

Kylling, grøntsager og ris eller kartofler

fisk, grøntsager og ris.

Så det er dejlig nemt og ungen får sundt mad hver dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.