Konrad startede bh for en uge siden og havde mig med to dage og farmor med en dag og mormor med en dag. Fredag var han der en time og græd lidt da jeg kørte men var glad hurtigt igen og i går var jeg så med bare den time han blev fejret og delte kage ud. Han var klædt ud som Buzz Lightyear dog med sørøverklap og sabel og så lige en dejkrog i den anden hånd, af mangel på en rigtig krog til en sørøver, men sådan en er ønsket....han havde svært ved at vælge om han skulle være sygeplejerske eller Buzz og jeg rådede ham til Buzz..
selv en sygepleje-buzz også ville have været skønt...
I dag skulle han så være der hele tre timer og det gik så godt, ingen gråd da jeg gik, han var lidt utryg ved de skulle have smørselv fordi han ikke mente han kunne og sagde han var bange for at bede pædagogerne om hjælp. Men det talte ved med de søde gogger om og så havde Konrad ellers tre fantastiske timer hvor han bare har hygget.
Og ville gerne lege mere da jeg kom...ihh, det gør mig så glad og han er så klar til det...alt om de dårlige oplevelser i den gamle børnehave er glemt og al ros til den nye der bare har taget Konrad helt rigtigt. Tryghed, tryghed, tryghed...
Nå, men bare lige en opdatering på et forløb der har været så perfekt...han kendte dem alle og steder før jeg gik og ud fra mine tre unger og de måder jeg har brugt, der er den her den der har givet den bedste og blideste start..
Knus Eva..
Anmeld