? om Skoldkopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

849 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. maj 2008

Anja

Min søn har sandsynligvis skoldkopper. Han slog ud i går og i formiddags var der kun 3 af de røde knopper, der havde tydelige blærer.

Lægen ville ikke 100 % sikkert sige, at det er skoldkopper, da der ikke var flere blære. Han har mindst 100 små røde prikker.

Synes da at have læst, at det kan variere utroligt meget fra barn til barn, hvor mange udbrud af skoldkopper de får .... ???

Nogen med erfaring ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2008

Doktor Doolittle

Det kan sagtens tage nogle dage før knopperne får blærer på. Typisk vil skoldkopper, når den har varet nogle dage, være en skøn blanding af røde knopper, blærer og røde knopper med skorper/sår fordi blæren er bristet. Det er meget forskelligt hvor mange skoldkopper hvert barn får og afhænger også af alderen.
God bedring.
Knus Tina

Anmeld

23. maj 2008

1977

Profilbillede for 1977
Det er meget forskelligt hvor mange de får. Vi havde en i dagplejen, hvor det først blev opdaget, da det var overstået, for han havde kun 2 knopper i alt.

(H) og god bedring

Anmeld

23. maj 2008

H+S Skjolgborg.

mine søn fik ca 20 i alt han havde det i marts 2004.. Sååå ja det er meget forskeligt..

Anmeld

23. maj 2008

smokie

Ja det kan svinge meget mine de 2 store har haft dem og den store pige jeg har havde det ca 10 gange fordi hun ikke fik mere end 10 af gangen så det var en hård omgang men får de over 10 får de det ikke igen

Knus Smokie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.