Var til NF idag:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. marts 2010

Englebisse

Som overskriften siger så var vi til NF idag, og hold op jeg var nervøs. Efter jeg har læst så mange indlæg herinde fra omkring mislykket graviditeter var jeg bare så nervøs, for at de ville sige at de ikke kunne finde hjertet slå.

Men da hun begyndte at scanne så så vi bare det dejligste lille hjerte slå på skærmen og hvordan lille prut boksede med arme og ben.  Hvor blev jeg lykkelig, og må indrømme der faldt en lille tåre eller to

Jeg var bare slet ikke så nervøs da jeg ventede vores første barn, men det var jeg godt nok her. Jeg kastede op to gange inden vi skulle afsted fordi jeg var så nervøs.

Jeg ville bare lige dele vores glæde over at lille prut så så fin ud Nu er det virkelig gået op for mig at jeg er gravid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Low

Det kender jeg godt . Da jeg var til min NF der var jeg også skide nervøs også fordi jeg havde læst skræk historier fra folk og jeg må da indrømme at når jeg læser om andre skræk historier så bliver jeg stadig nervøs ind imellem.

TILLYKKE for en vellykket scanning

Anmeld

9. marts 2010

Englebisse

Low skriver:

Det kender jeg godt . Da jeg var til min NF der var jeg også skide nervøs også fordi jeg havde læst skræk historier fra folk og jeg må da indrømme at når jeg læser om andre skræk historier så bliver jeg stadig nervøs ind imellem.

TILLYKKE for en vellykket scanning

Tusind tak  Man bliver utrolig påvirket af at læse andres sørglige historier.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.