En fantastisk oplevelse :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. marts 2010

Louise81

Så kom dagen endelig hvor vi skulle til NF scanning. Jeg var efterhånden ret nervøs, men glædede mig samtidig helt utrolig meget. Fik ikke sovet meget i nat og lå bare og talte timerne til vi skulle afsted.

Vi kom ud til skejby og blev vist ind i rummet. Så snart sygeplejersken satte scanneren på maven sagde hun, "Ja der er da helt sikkert liv der inde". Og ganske rigtig, der var den fineste lille baby der lå og sprællede og viste både hænder og fødder. Det var så befriende at se, og samtidig lidt sjovt/mærkeligt at tænke på, at den jo altså ligger inde i min mave og spræller...

Men en fantastisk oplevelse at se den lille. Og vi fik rigtig fine odds mht DS. Så jeg har haft en fantstisk dag og gået rundt med et kæmpe smil. Har ikke tal på hvor mange gange jeg har været henne og se på billederne af den lille siden vi kom hjem 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

lululupo

uhhhh fantastisk!!!! Kender godt fornemmelsen, de billeder er guld værd........

Anmeld

9. marts 2010

LinLin

Jeg har også været på Skejby til NF i dag

Det er befriende at se der er liv!!!

Anmeld

9. marts 2010

Louise81

Ja det er virkelig fantastisk. Vidste slet ikke at det ville være så stort. Kæresten havde da også helt blanke øjne da han så den lille. Men det tror jeg nu ikke han vil indrømme hvis jeg spurgte ham nu

Anmeld

9. marts 2010

MyBaby

For os var NF også virkelig en stor oplevelse! Det var dér, det hele for alvor blev virkelighed og vi var vildt stolte over den lille baby i maven - samtidig med, at vi faktisk blev enormt sårbare, fordi vi netop blev vildt knyttet til dette lille vidunder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.