Farvel og tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2010

Ranarupta

Nej puh... fik også lige helt ondt i maven, da jeg så overskriften...

Men hvor er det da bare ekstremt fedt!! 
En lille bøf, der er rigtig nok og som vil blive mysset og krammet så meget, at man slet ikke kan forestille sig det... Åh, altså...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Vidunderligeunger

Tjuhl skriver:

Ja...så er man afsluttet på fertilitetsklinikken. Meget spøjst og lidt vemodigt, men så på den anden side: vi har en spillevende baby!!

Det var gode gamle Randi der scannede os idag og hjertet galoperede derudaf og den var vokset til to centimeter, hvilket gør, at jeg er sat nogle dage tilbage, så jeg er 8+4 istedet for 9+1 (så skal man liiige finde ud af hvordan man ændrer sin lilypie). Men den har det godt og er - umiddelbart - lige som den skal være Randi blev helt forfjamsket bagefter da vi snakkede om NF og hvor jeg ville føde (for hvis jeg ville føde på Odense, så kunne hun bare sende mig til NF, men jeg skal jo altså føde på Svendborg) og så sagde hun "ja...så er der vist ikke så meget mere vi skal snakke om...iiih, jeg synes bare det er sådan en lykkelig slutning på det hele!" og Randi er altså ikke typen med store armbevægelser, så det var bare så rart. Man føler jo man kender kvinden, når alle ens samtaler er foregået mens hun har siddet mellem ens ben 

så imorgen skal vi til lægen og starte vandrejournal og alting...det blir lidt spændende. jeg glæder mig ikke synderligt til at blive vejet, men det SKAL man jo  

nu skal jeg lige sidde og forsøge at holde den chinabox jeg var så vovet at guffe i mig i Rosengårdscentret nede....jeg tror det går, men vi får se vi får se

lige udover overskriften tog pusten fra mig (fy)  så var det et skøønt indlæg dejlig dejlig dejligt at kunne sige farvel og tak, på sådan måde...

mitzie 28+1

Anmeld

9. marts 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

ja, vi var ret hurtigt ude....det var fordi vi skændtes helt vildt om vi skulle bruge tid på at købe en gave til 40 års fødselsdag på lørdag idag eller en anden dag og Søren blir simpelthen 5 år når der er noget han ikke vil - han kaster armene op i vejret og sukker og brummer og ih'er og åh'er jeg kom til at sige, at han da ikke kunne forvente at hans unger ikke kastede sig på gulvet i netto når de ikke måtte få slik, når han selv opførte sig sådan men jeg spejdede godt efter dig, men kæmpede altså en brav kamp med trolden (ja og vandt - naturligvis )

jeg kunne ikke lide at sætte det indlæg på forsiden, netop fordi der er alle jer, som ville dø for at opleve det jeg oplever, og jeg har selv siddet i den situation og tænkt "hold nu din forkælede mund!". men nej, der er intet fantastisk ved opkast.

hvordan gik jeres scanning???

Ja okay, du er undskyldt...

Selvfølgelig vandt du, kvinder er bare bedre til at vinde den slags diskussioner.

Og held og lykke med netto når den tid kommer...hi-hi...jeg frygter det også både Jan og jeg er rimelig temperaments fulde og utålmodige, så måske jeg bare ikke tager børn med i netto

Det kan jeg godt forstå, men jeg tænkte bestemt ikke sådan, blev kun ked af det på dine vejne, for det er jo noget du har glædet dig til længe, og så er det da ikke spor sjovt at det skal være så ubehageligt, kunne forestille mig det var noget ambivalent. 

Som jeg havde regnet med, ingen æg - så ingen mirakler...har skrevet et længere indlæg om det...

Knus

Forresten, jeg nåede altså også at blive helt bange med den overskrift...

Anmeld

9. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

AIIIIIII FOR FANDEN TRINE!!!!!!!

Gider du at lade være med at skrive sådan en overskrift... Jeg var lige ved at dø af skræk...!!!

Nu nåede jeg ikke engang at læse dit indlæg færdig, så det vil jeg lige gøre...

Anmeld

9. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg tilføjer en OFLERT!!!!!!!!

Puha, hvor er det altså godt

Anmeld

9. marts 2010

oo

sorry! jeg tænkte altså ikke lige at overskriften var SÅ led

Anmeld

9. marts 2010

dorthemus

Endnu engang KÆMPE TILLYKKE med din længe ventede graviditet...hvor I bare fortjener det

Anmeld

9. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

Ja...så er man afsluttet på fertilitetsklinikken. Meget spøjst og lidt vemodigt, men så på den anden side: vi har en spillevende baby!!

Det var gode gamle Randi der scannede os idag og hjertet galoperede derudaf og den var vokset til to centimeter, hvilket gør, at jeg er sat nogle dage tilbage, så jeg er 8+4 istedet for 9+1 (så skal man liiige finde ud af hvordan man ændrer sin lilypie). Men den har det godt og er - umiddelbart - lige som den skal være Randi blev helt forfjamsket bagefter da vi snakkede om NF og hvor jeg ville føde (for hvis jeg ville føde på Odense, så kunne hun bare sende mig til NF, men jeg skal jo altså føde på Svendborg) og så sagde hun "ja...så er der vist ikke så meget mere vi skal snakke om...iiih, jeg synes bare det er sådan en lykkelig slutning på det hele!" og Randi er altså ikke typen med store armbevægelser, så det var bare så rart. Man føler jo man kender kvinden, når alle ens samtaler er foregået mens hun har siddet mellem ens ben 

så imorgen skal vi til lægen og starte vandrejournal og alting...det blir lidt spændende. jeg glæder mig ikke synderligt til at blive vejet, men det SKAL man jo  

nu skal jeg lige sidde og forsøge at holde den chinabox jeg var så vovet at guffe i mig i Rosengårdscentret nede....jeg tror det går, men vi får se vi får se

Ligger her og holder tårerne tilbage af bare begejstring!!

Trine, hvor er det fantalastisk!!

Anmeld

9. marts 2010

Diana...

TbCp skriver:

Ihhh Trine!!!

Først blev jeg helt bange over din overskrift!

Men så er alt bare godt Fantastisk!!!

Ja præcis jeg fik en hel klump i halsen, og så det fantastiske nyheder. 

Hvor er det dejligt at høre. 

Knus Diana

Anmeld

10. marts 2010

Bavianis

Tjuhl skriver:

åååååooouuurh! en pat-vrider lige p.t. ville gøre SÅÅÅÅÅÅ nas!

NÆMLI JA!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.