Sikke en god dag det er i dag..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. maj 2008

MorCamilla

Solen skinner og vejret er godt :D

Dagen startede med en køreprøve, kl 9 i formiddags. Og efter 3 kvaters kørsel havde jeg bestået:D Dejligt, dejligt, dejligt...
Da manden så kom hjem fra arbejde fortalte han at han havde sørget for at Mikkel kunne komme ud til hans mor i aften.
Så vi skal ud og spise i aften og i biograften bag efter, det planlagde han i går..(L) Hvor lækkert med en "kæresteaften" det er godt nok også lang tid siden vi sidst har haft det. Så det skal nok blive hyggeligt..;)
Ville bare dele vores planer med jer..
God aften til jer alle...

Knus fra Camilla.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2008

Tullebobs

Tillykke med kørekortet:D Godt gået!

Og sikke dejligt med en overaskelse - rigtig god kæresteaften til jer(L)

(H) fra Trine

Anmeld

23. maj 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ja du har ret det er en dejlig dag :P Og hvor er jeg misundelig over jeres kærestedag. Det er nemlig længe siden jeg sidst har haft en selv ;)

Nyd i aften i fulde drag, og god fornøjelse ;)

(H)

Anmeld

23. maj 2008

heaven

godt gået camilla, tillykke med kortet:P

åh, sådan en kæresteaften er bare guld værd(L)(L)(L)(L)(L)
de får lige et plus i bogen, de mænner der, når de finder på sådan noget, ikk?? nyd det i fulde drag, det er så dejlig lige at blive ladet lidt op:P

god weekend

Kram Jannie

Anmeld

23. maj 2008

Doktor Doolittle

MorCamilla skriver:

Solen skinner og vejret er godt :D

Dagen startede med en køreprøve, kl 9 i formiddags. Og efter 3 kvaters kørsel havde jeg bestået:D Dejligt, dejligt, dejligt...
Da manden så kom hjem fra arbejde fortalte han at han havde sørget for at Mikkel kunne komme ud til hans mor i aften.
Så vi skal ud og spise i aften og i biograften bag efter, det planlagde han i går..(L) Hvor lækkert med en "kæresteaften" det er godt nok også lang tid siden vi sidst har haft det. Så det skal nok blive hyggeligt..;)
Ville bare dele vores planer med jer..
God aften til jer alle...

Knus fra Camilla.

Sikke et dejligt indlæg :)) og ja sikke en dejlig dag :D
Stort til lykke med kortet og jeg håber du og kæresten får en super aften i aften (L)
(H) Tina

Anmeld

23. maj 2008

H+S Skjolgborg.

SUPERRRRRRRR MEGA TILLYKKE MED KORTE...DET ER DA EN SUPER KÆRESTE DU HAR..HÅBER I HAR EN GOD AFTEN OG NAT GRINER FRÆKT......

undskyld jeg skriv i stort var meningen...
knus henriette(H);)

Anmeld

24. maj 2008

Mathilde

Ej hvor lækkert du bestod:) Kæmpe tillykke med kørekortet:))
Håber i havde en god "kæresteaften"... Skøn mand du har:)

(H)

Anmeld

24. maj 2008

MorCamilla

Tak for jeres svar :)

Ja, vi havde en rigtig hyggelig aften, vi var på den kinisiske og spise, elsker bare indbagte rejer...:D Og vi var i biografen og se Jackpot. Total sjov film, den kan kun anbefales hvis I skal i biograften og se noget sjovt :D

Vi havde en rigtig dejlig aften..(L) Mikkel sov hos svigermor i nat. Så da vi kom hjem delte vi en flaske rødvin og hyggede os ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.