Kan huske der har været en lign. tråd før... Og der var en der skrev noget som jeg virkelig har hørt genklang af hos mange mænd.
Kvinden er mor når hun er gravid, manden er far når han holder og lærer baby at kende.
Din kæreste oplever slet ikke graviditeten som du gør. Oplever det selv nu, med min kæreste.
Han ved som fakta at han skal være far, men føler det på ingen måde. Han nusser min mave, men det er ikke fordi den lille er der, det er fordi det har han altid gjort.
Kan godt forstå du er frustreret og endda måske ked af det. Men søde, han mærker jo ikke den lille indeni sig..
Jeg er sikker på han er glad for tanken om at skal være far, men giv ham en chance.
Min kæreste sagde igår, at han var glad for at han ikke blev tvunget til at skulle med alle mulige steder hen, det har han nemlig hørt fra andre at de gør. Men hvorfor skal man tvinges med? Det er dejligt at have sin kæreste med, og man siger jo også "vi er gravide", og vi kvinder ønsker sådan at man skal være sammen om det hele.
Min kæreste tager med mig til bl.a. læge.. men tror ikke det så meget er pga. den lille, men fordi jeg har fortalt ham at jeg har brug for hans støtte og fordi jeg har brug for ikke at føle mig alene.
Ja, nu blev det en lidt lang forvirrende smørre, men håber du forstår hvad jeg gerne vil sige. Vil på ingen måde være hård, men blot forklare at din kæreste med stor sandsynlighed slet ikke mener det på den måde.
Det skal blot lige blive virkeligt for ham at han skal være far - så når den lille kommer, er jeg sikker på han nok skal være der og glæde sig over den lille sammen med dig..
Lige et kram, for kunne forestille mig at det tager hårdt på dig 
Men syntes du skal fortælle din kæreste hvad du har brug for - f.eks. at du har brug for nærhed, og støtte osv. Han kan ikke læse dine tanker eller forstå dine hints (ikke altid de kan det i hvert fald
) Så hvordan skal han vide det, hvis du ikke fortæller ham det?
Håber at mit indlæg hjælper dig lidt..
Det bedste til dig og din lille familie