Nogen der har fået en tidlig scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.305 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. marts 2010

Linekocemba

Nogen der har fået lavet en tidlig scanning? Evt hvor tidligt og hvorhenne? Jeg overvejer det meget nemlig.

Håber i vil gi lidt respons

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Valle81

line7 skriver:

Nogen der har fået lavet en tidlig scanning? Evt hvor tidligt og hvorhenne? Jeg overvejer det meget nemlig.

Håber i vil gi lidt respons

Jeg fik en tidlig scanning da jeg havde haft en SA i uge 8. For at berolige mig tilbød overlægen på sygehuset mig en tryghedsscanning ved næste graviditet.

Jeg var 8 uger henne, så vidt jeg husker.

Det er meget forskelligt fra læge til læge og det er ikke altid nemt at få. Da jeg ringede til mig egen læge sagde han, jamen det hænger vi lægen op på, men det gør jo ingen forskel, fordi fu får tryghedsscanningen, så kan du jo stadig abortere. Det kunne jeg jo godt se og forstå, men synes nu det var rart:0)

Knus

Christina

39+1

Anmeld

9. marts 2010

Sesse89

Jeg blev scannet i uge 7, uge 10, uge 10+6 uge 12, uge 18 og uge 23 og skal scannes igen i uge 27...

Anmeld

9. marts 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Hejsa

Jeg købte mig til en tryghedsscanning da jeg var i uge 4+5 - efterfølgende blev jeg scannet i uge 12, 17 og 19

Sesse89: Hvad er det for noget med, at der er 14 dage til fødslen??? Sig mig, har du ikke først termin sidst i juni som jeg?

Anmeld

9. marts 2010

Linekocemba

fik os lovet en tidlig scanning da jeg mistede sidst. men vil læge åbenbart skide på

Så nu overvejer jeg at få en tidlig scanning hvor jeg betaler mig fra det.

matildesmor: Kunne de se noget så tidligt i uge 4-5

Anmeld

9. marts 2010

Faith

Jeg fik en tryghedsskanning i uge 6+6 da jeg havde max ondt i den ene side.... Men der var intet galt. Tværtimod var der 2 derinde

Anmeld

9. marts 2010

Linekocemba

Hvorn fik du den? gennem lægen?

Anmeld

9. marts 2010

Faith

line7 skriver:

Hvorn fik du den? gennem lægen?

Hvis det er mig du spørger så fik jeg den gennem vagtlægen.... Det var den 25. dec og jeg havde bare max ondt plus jeg blødte en lille smule. Han var så rar at sende mig på Herning sygehus hvor jeg blev skannet med det samme.

Anmeld

9. marts 2010

Mathilde & Frederikkesmor

line7 skriver:

fik os lovet en tidlig scanning da jeg mistede sidst. men vil læge åbenbart skide på

Så nu overvejer jeg at få en tidlig scanning hvor jeg betaler mig fra det.

matildesmor: Kunne de se noget så tidligt i uge 4-5

Nej, de kunne kun fastsætte min termin, og bekræfte at der var en lille gestationssæk (som man nu så fint kalder det)

Jeg købte mig også kun til scanningen, da jeg var meget i tvivl om min termin, og da jeg ikke er typen der normalt har tjek på hvornår jeg skal have mens, og heller ej kan mærke når jeg har ægløsning som så mange andre.

Anmeld

9. marts 2010

dorthemus

Jeg betalte for en tryghedsscanning da jeg var 7+0  og det var skønt at se den lilles bitte hjerte slå...var så bange for at der ikke var nogen graviditet og kunne ikke vente til jeg skulle til NF.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.