Positiv... Falsk positiv.... og mens???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.387 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. marts 2010

VIPpigen

Jeg syntes selv jeg er ret fortabt, gik over tid, så tog en test i Onsdags, den viste negativ lige indtil 5-7 min efter... Positiv.... der stod godtnok i brugsforvirringen at efter 5 min var svaret ugyldigt. Tænkte jeg ville tage en ny Torsdag, men Onsdag aften begyndte min mens så, så har ikke taget en ny test. er bare forvirret over der er nogen herinde som siger den ikke/sjældent viser falsk posetiv, min mens varede 2 dage, i forhold til sine 5 dage...

Håber der er nogen der kender lidt til det, og kan hjælpe lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Linekocemba

Sys det eneste rigtige er at prøve en ny test? Det kan jo lade sig gøre at have mens og være gravid

Anmeld

9. marts 2010

VIPpigen

Tak, var egentligt også min tanke, men blev bare forvirret...

Anmeld

9. marts 2010

businesstigger

VIPpigen skriver:

Jeg syntes selv jeg er ret fortabt, gik over tid, så tog en test i Onsdags, den viste negativ lige indtil 5-7 min efter... Positiv.... der stod godtnok i brugsforvirringen at efter 5 min var svaret ugyldigt. Tænkte jeg ville tage en ny Torsdag, men Onsdag aften begyndte min mens så, så har ikke taget en ny test. er bare forvirret over der er nogen herinde som siger den ikke/sjældent viser falsk posetiv, min mens varede 2 dage, i forhold til sine 5 dage...

Håber der er nogen der kender lidt til det, og kan hjælpe lidt

Hvis brugsanvisningen siger at testresultatet er ugyldigt efter 5 min og du først fik en positiv derefter er det desværre ikke en positiv test - det er en negativ test.

At din mens har været så kortere end den plejer ved jeg ikke om er et tegn, men du kan da prøve at teste igen om nogle dage hvis du vil være helt sikker.

Anmeld

9. marts 2010

MichellaMalou

heey jeg har prøvet og tag en test som viste positiv med det samme og dagen efter begyndte jeg at bløde lidt,, som varede tre dage,, også var de negative

Anmeld

9. marts 2010

Gellan

hey

Det samme skete for mig, men var gået 4 uger over tid... Gik til lægen samme dag, som mensen kom, og han kunne åbenbart se, at jeg havde været gravid, men mistet fosteret meget tidligt i graviditeten

Anmeld

9. marts 2010

Mette-Marie

9. marts 2010

MichellaMalou

og skal lige siges jeg gik 14 dage overtid før jeg tog en test

Anmeld

9. marts 2010

Dia

Det kan sagtens være en biokemisk graviditet. Det skete også for mig i januar måned. Jeg tog to positive teste, og så begyndte jeg at bløde, og herefter var en ny test negativ. Det er rigtig frustrerende, men det sker desværre tit, dog oftest uden at man ved det, men blot tror, det er en menstruation. Men prøv at tage en ny test og se, hvad den siger....   fingrer for dig

Anmeld

9. marts 2010

VIPpigen

Tak for indlægene, prøver at tage en i morgen tidligt, så må jeg se hvad den siger, men syntes virkelig det er forvirrende når nogen siger du som regel kun kan få en falsk negativ, og ikke falsk positiv..

Men tak alle sammen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.