Hvor er det altså dejligt, at mærke skolens støtte!!! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
1 svar
0 synes godt om
9. marts 2010

Bare mig..

Jeg ved ikke om den ligger rigtigt, men så bare flyt den..

Jeg har idag været til terminsprøve i skriftlig engelsk, hvilket jeg var lidt nervøs for, da jeg ikke kan holde ud og sidde ned i meget lang tid af gangen, og på gymnasiet er de vildt strænge med hvad man må og ikke må. Så på grund af mit haleben, ryg og plukveer var jeg spændt på hvordan jeg skulle kunne klare det.

Og GUUUUUD hvor var det dog befriende, at skolen var så forstående. Jeg måtte rejse mig og gå rundt, stort set som det passede mig. Min lærer ville finde en madres til mig,så jeg kunne komme ned og ligge når jeg havde brug for det. OG hvor var det dejligt!!!! Helt vildt!!

Ved ikke helt hvad jeg ville med indlægget, andet end at vise min dybeste respekt for, at der (trods alt) er nogen der viser hensyn trods man er ung. (Mine erfaringer med folks kommentarer og hensyn har ikke været gode)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Sara.

marikka skriver:

Jeg ved ikke om den ligger rigtigt, men så bare flyt den..

Jeg har idag været til terminsprøve i skriftlig engelsk, hvilket jeg var lidt nervøs for, da jeg ikke kan holde ud og sidde ned i meget lang tid af gangen, og på gymnasiet er de vildt strænge med hvad man må og ikke må. Så på grund af mit haleben, ryg og plukveer var jeg spændt på hvordan jeg skulle kunne klare det.

Og GUUUUUD hvor var det dog befriende, at skolen var så forstående. Jeg måtte rejse mig og gå rundt, stort set som det passede mig. Min lærer ville finde en madres til mig,så jeg kunne komme ned og ligge når jeg havde brug for det. OG hvor var det dejligt!!!! Helt vildt!!

Ved ikke helt hvad jeg ville med indlægget, andet end at vise min dybeste respekt for, at der (trods alt) er nogen der viser hensyn trods man er ung. (Mine erfaringer med folks kommentarer og hensyn har ikke været gode)

Ej hvor er det bare dejligt at læse at din skole er så forstående, selv under en eksamens prøve!!!!

Håber det kommer til at blive ligeså godt til selve eksamen! Mon ikke.. Det lyder til at de forstår hvordan du har det!

Dejlig lille beretning at læse, skønt når folk tænker på hinanden!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.