Man kan hurtig blive snydt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

606 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. marts 2010

nannanadja

jeg har længe ledt efter en sphynx kat, har skrevet til forskellige også igår fik jeg endelig svar tilbage jeg havde set annoncen på papkassen.dk...

jeg kunne få den billigt og den var kun 7 mdr så den var helt fint.. jeg skulle bare liiiige sætte nogle penge ind på hans konto først til transport for den kom fra færørene.... tilfældigvis har jeg familie på færørene så bedte om hans adresse så jeg kunne tjekke ham.. fik adresse , navn og nummer... jeg fik ham tjekket og det viste sig at der ikke fandtes nogle på den adresse som hed joshua weinberg og landekoden var helt forkert... jeg fandt så ud af det var en joshua fra cammeron som prøvede at ta røven på mig....

man kan hurtig bleve snydt.. men øv hvor er det bare irriterende men sådan nogle folk der snyder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Muffinmus

jeps og de husere i stor stil på dba..min mand er blevet kontaktet flere gange af dem....

Anmeld

11. marts 2010

nannanadja

syntes bare det er så frækt...  jeg har også tit fået mail om at jeg har vundet 1 million jeg skal bare liiige sende lidt penge først

Anmeld

11. marts 2010

Honningblomst

Ja, men altså...nogle beder sørme også selv om det...tænk at sende penge for at vinde nogle....arrrrggg, hvem hopper på den?

Men ja, man skal se sig for.. og den kat der....nej nej nej...

Anmeld

11. marts 2010

nannanadja

ja det med at jeg har vundet 1 million engang om ugen..den hopper jeg ikke på... men den men katten, han var bare så oprigtig men ville self ikke sende penge men helt ærligt.. sådan en svindler fra cammeron!

Anmeld

11. marts 2010

wamse

nannanadja skriver:

jeg har længe ledt efter en sphynx kat, har skrevet til forskellige også igår fik jeg endelig svar tilbage jeg havde set annoncen på papkassen.dk...

jeg kunne få den billigt og den var kun 7 mdr så den var helt fint.. jeg skulle bare liiiige sætte nogle penge ind på hans konto først til transport for den kom fra færørene.... tilfældigvis har jeg familie på færørene så bedte om hans adresse så jeg kunne tjekke ham.. fik adresse , navn og nummer... jeg fik ham tjekket og det viste sig at der ikke fandtes nogle på den adresse som hed joshua weinberg og landekoden var helt forkert... jeg fandt så ud af det var en joshua fra cammeron som prøvede at ta røven på mig....

man kan hurtig bleve snydt.. men øv hvor er det bare irriterende men sådan nogle folk der snyder...

Jeg prøvede det også, da jeg ville have en fransk bulldog hvalp. Denne mand sagde han boede i sydtyskland og ville have 350 euro for en ægte hvalp. Men jeg var lidt tilbageholdende og des mere pressede han på. Til sidst tilbød han at han ville tage et fly til Kastrup med hvalpen, uden mer-pris, jeg skulle "bare" lige overføre et symbolsk beløb

Anmeld

11. marts 2010

nannanadja

smiler ja det var da pænt af ham   ham her joshua ville sende katten med posten hjem til min dør i den sidste besked vi skrev sammen.... men det er ikke så tit at postmanden køre rundt med katte imellem hans breve

Anmeld

11. marts 2010

wamse

nannanadja skriver:

smiler ja det var da pænt af ham   ham her joshua ville sende katten med posten hjem til min dør i den sidste besked vi skrev sammen.... men det er ikke så tit at postmanden køre rundt med katte imellem hans breve

ha ha ha, ej kunne lige se for mig en pakke med 4 ben, der mjavede.

Anmeld

11. marts 2010

Miamaja

Godt du fandt ud af det i tide. Jeg er selv saa skeptisk hvad det angaar for hvad er folks ord vaerd?

Nu var vi i en lignende situation, da vi kobte vores hvalp, vi slet ikke havde modt, over nettet. Det har jeg aldrig gjort for og var ret nervos ved det. Hvalpen var i texas og vi er i californien. saa der er stor afstand og det var 10.000kr det drejede sig om. et stort belob at tabe til svindleri. Hvis jeg ikke havde min mand saa havde jeg vaeret for bange for at 'tage chancen'... Det er ogsaa et hvalpekobers mareridt fordi det er blevet en populaer maade at svindle paa. folk indbetaler penge til en hvalp der ikke findes og politiet kan intet gore.

Anmeld

12. marts 2010

FruEllingsen

godt du var opmærksom og fik det tjekket hvad han var for en.

Utroligt at der er så mange svindlere rundt omkring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.