Hvornår købte i ting til bebs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.028 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. marts 2010

Linekocemba

Ja som overskriften lyder, hvornår begyndte i  at købe ting til lille bebs?

Og hvad var det første i købte?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

CS

line7 skriver:

Det allerførste jeg købte var 1 dragt + strømper den dag jeg havde været til NF 

Men ventede til jeg havde været til MD da jeg viste det var en pige. Men skal på indkøbstur med min mor i slut april for at købe al det praktiske Så indtil da er det tøj, bløde ting og alle de små nips ting 

Men må indrømme at jeg ikke har købt så meget endnu - men er begyndt at bygge rede og lave lister  Synes også at der lige pt er laaaaaaaaaaaaang tid til 24 juli

Christina 20 + 3

Anmeld

9. marts 2010

trine3112

Jeg købte den første ting til baby i går  - en sød lille sort Paul Frank sparkedragt. Ved ikke om baby er dreng eller pige endnu, derfor valgte jeg en sort.

KH

Trine, 15+4

Anmeld

9. marts 2010

Sisley

Tror også jeg købte det første tøj efter MD - og siden da er det gået stærkt. Indretningen af børneværelse har vi dog ventet med til nu (uge 32). Barnevognen bestilte vi mellem jul og nytår og skal hente den medio april wuhuu!

Anmeld

9. marts 2010

Corn

Jeg har lige i denne weekend købt de første ting til vores dreng3.

Jeg er 23+ og købte en lego-dragt med dyrene fra Duplo, en stribet bluse med en ufo, en par grønne bukser og Anton på knap 3 fandt en sød hue.

Købte det hele i str. 62, for jeg regner kun med at købe et sæt 56, hans første sæt tøj, resten har jeg fra de andre to.

Jeg har til hver af ungerne købt et udvalgt sæt tøj, som kun de har haft på, blandt andet hjem fra sygehuset. Når de så er vokset ud af det, er det blevet lagt i den "kasse" som de hver især har med ting fra deres liv.

Majken 23+

Anmeld

9. marts 2010

lululupo

Fik faktisk den første ting til hende, mine smykker fra jeg var lille, og min første natkjole, det havde min mor gemt i 30 år!!! Årh sødes heldigt det bliver en pige

Ellers begyndte vi selv rigtig at købe i uge 20, masser af tøj, puslebord mv!!! Værelset begynder vi at indrette om en mdr ca!!!

Christina uge 27

Anmeld

9. marts 2010

Faith

line7 skriver:

Jeg er ikke begyndt endnu... Jeg tør simpelthen ikke.

Jeg venter enæggede tvillinger og er hundeangst for at der skal ske noget med dem. Ved ikke hvornår jeg føler mig tryg nok til at købe noget, men dagen kommer nok.

Mia (17+4)

Anmeld

9. marts 2010

dorthemus

Jeg købte en barnevogn som det første og den købte jeg kort tid efter NF.

Jeg er stort set færdig med alle indkøb og er næsten også færdig med at indrette hendes værelse

Jeg ved godt, at jeg har været superhurtig..dels fordi jeg ikke har kunnet vente...GLÆDER mig sådan til at få min datter  Og dels fordi jeg er alene om at få barnet så jeg er nødt til at have så meget som muligt klar inden hun kommer.

Anmeld

9. marts 2010

oo

vi købte en lille trøje med dyr på og den købte vi efter vores 2. scanning da jeg var i 6. uge jeg har lige købt to sparkedragter til og mormor og bedstefar har købt et hav af tøj og den ene søster er godt igang med strikkeriet, mens den anden har hapset pusletaske og aktivitetstæppe på arbejdet - så der er allerede maaaaange ting til babyen her, selvom jeg kun er i 9. uge den er længe ventet, så jeg tror ikke rigtig der er nogen der kan styre sig

Anmeld

9. marts 2010

Ann-

jeg købte nogle søde bodyér da jeg fandt ud af jeg var gravid, og ellers købte vi barnevogn, seng, badekar, dyne og alt det man skal bruge da jeg var a 25 uger henne, vi hentede det dog først lige inden jeg sku føde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.