Ansigtscreme til baby??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.557 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. marts 2010

Emmaskatten

Har en snottet Emma der efter utallige pudse- næse forsøg efterhånden har fået tør hud omkring næsen.....
Ville så lige høre om der er nogen der har et navn på en go ansigtscreme uden alt muligt pjat i.????Altså til børn!!!!
Har en masse cremer stående men det er til hele kroppen!!!!!'
Nogen gode forslag???
Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Kvindemin

Emmaskatten skriver:

Har en snottet Emma der efter utallige pudse- næse forsøg efterhånden har fået tør hud omkring næsen.....
Ville så lige høre om der er nogen der har et navn på en go ansigtscreme uden alt muligt pjat i.????Altså til børn!!!!
Nogen gode forslag???
Knus herfra

Ceridal, eller A-derma. Begge fra Apoteket

Anmeld

9. marts 2010

Mathilde

Eller locobase repair en meget fed creme

Anmeld

9. marts 2010

Mussen2

A-derma

Anmeld

9. marts 2010

Emmaskatten

Rigtig gode muligheder.....
men kunne godt tænke mig en creme der trænger hurtigt ind i huden, da frøkenen skal klø og pille sig ved næsen når hun har fået cremen på.....og vupti så er al cremen gnedet af!!!!!ak ak ak det er ikke let

Anmeld

9. marts 2010

Rikke, Liam & Linus

Emmaskatten skriver:

Nogen gode forslag???
Knus herfra

Bare en fed creme. IKKE lotion, det er næsten kun vand.

änglamark laver en baby fed creme, den er god og billig.

Anmeld

9. marts 2010

Rikke, Liam & Linus

Emmaskatten skriver:

Rigtig gode muligheder.....
men kunne godt tænke mig en creme der trænger hurtigt ind i huden, da frøkenen skal klø og pille sig ved næsen når hun har fået cremen på.....og vupti så er al cremen gnedet af!!!!!ak ak ak det er ikke let

Uha, det tror jeg bliver svært at finde. Kan du ikke forsøge at distrahere hende lidt mens creme trænger ind i huden

Anmeld

9. marts 2010

Emmaskatten

Rikke&Liam skriver:

Uha, det tror jeg bliver svært at finde. Kan du ikke forsøge at distrahere hende lidt mens creme trænger ind i huden

He he he jeg har prøvet at distrahere hende imens men det er alt for spændende det der er kommet på næsen.....
så tror bare at hun skal have lov til at undersøge det....og så må vi bare smøre en ekstra gang

Anmeld

9. marts 2010

Mathilde

Locobase repair synes jeg bliver på huden fordi den er så fed...også selvom man gnider i det. A-derma trænger hurtigere ind i huden og fåes vist i små prøver på apoteket som er gratis det fik jeg i hvert fald.

Anmeld

9. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Emmaskatten skriver:

Nogen gode forslag???
Knus herfra

Locobase repair, dermalog reparationscreme, A-derma den fede creme og hvis det går helt galt så lidt zink salve....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.