E n liile update her fra.....
I går kom jeg så til lægen, han sendete mig med det samme på skadestuen da han mente jeg havde brækket noget i foden, den var også hævet godt op. Da jeg så endlig kom på skadestuen som lå 30km væk, blev jeg kikket på efter en times venten, de sendte mig til rønken, da jeg kom ind igne til lægen kunne han bare fortælle mig de ikke kunne se om den var brækket eller forstuet så jeg skulle komme igen om en uge og få taget nye billeder...
så jeg fik en skinne på, og udstyret med krykker. Inden jeg tog hjem gave de mig to pamol og en ibumetin som skulle tage den værste smerte.. og så skulle jeg købe nogle flere.
Men efter kort tid begyndte jeg at få det dårligt, ondt i maven, svimmel,hals brænd, sure opsureopstød... så jeg brugte min aften på at kaste op... puha jeg havde ondt, overvejde også at ringe til vagtlægen men jeg fik det lidt bedre og hoppede i seng. I dag har jeg stadigvæk ikke spist noget for er bange for det kommer op igen, og så har jeg mega ondt i foden da jeg ikke har taget flere piller.... nå men heer kl11 kommer min bedste ven Natasja og passer mig lidt op.... vi skal hygge med en hjemme bagt bolle og lidt god kaffe...
Men F.ck hvor er jeg bare træt af at ikke kunne gøre noget end bare ligge her de næste par dage... Mikael klarede selv pigerne fra morgen jeg hjalp kun lige med overtøjet... godt jeg har en mand som ikke er bange for at lave lidt....
Anmeld