Av av av!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. marts 2010

MORJESPERSEN

Er faldet ned af vores kælder trappe her ved 10 tiden, liger og venter på svigermor kommer og køre mig til læge... men for pokker det gør nas!!!!! Jeg vred om på min venstre fod og ankel, så måtte slæbe mig op af trappen.. har bare meget ondt af mig selv lige nu, og det gøre bare ondt har sagt det!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Ni-ko-li-ne

MORJESPERSEN skriver:

Er faldet ned af vores kælder trappe her ved 10 tiden, liger og venter på svigermor kommer og køre mig til læge... men for pokker det gør nas!!!!! Jeg vred om på min venstre fod og ankel, så måtte slæbe mig op af trappen.. har bare meget ondt af mig selv lige nu, og det gøre bare ondt har sagt det!!!

jamen, fårk hvor er du uheldig for tiden! din stakkel....

jeg håber da ikke der er sket noget super alvorligt! sikke noget møg!

Anmeld

9. marts 2010

TbCp

AV FOR HELV***

Håber det bare var slaget!

Anmeld

9. marts 2010

Barbamama

Nej nej nej.... Åh jeg håber da du er okay.....

Anmeld

10. marts 2010

MORJESPERSEN

E n liile update her fra.....

I går kom jeg så til lægen, han sendete mig med det samme på skadestuen da han mente jeg havde brækket noget i foden, den var også hævet godt op. Da jeg så endlig kom på skadestuen som lå 30km væk, blev jeg kikket på efter en times venten, de sendte mig til rønken, da jeg kom ind igne til lægen kunne han bare fortælle mig de ikke kunne se om den var brækket eller forstuet så jeg skulle komme igen om en uge og få taget nye billeder...

så jeg fik en skinne på, og udstyret med krykker. Inden jeg tog hjem gave de mig to pamol og en ibumetin som skulle tage den værste smerte.. og så skulle jeg købe nogle flere.

Men efter kort tid begyndte jeg at få det dårligt, ondt i maven, svimmel,hals brænd, sure opsureopstød... så jeg brugte min aften på at kaste op... puha jeg havde ondt, overvejde også at ringe til vagtlægen men jeg fik det lidt bedre og hoppede i seng. I dag har jeg stadigvæk ikke spist noget for er bange for det kommer op igen, og så har jeg mega ondt i foden da jeg ikke har taget flere piller.... nå men heer kl11 kommer min bedste ven Natasja og passer mig lidt op.... vi skal hygge med en hjemme bagt bolle og lidt god kaffe...

Men F.ck hvor er jeg bare træt af at ikke kunne gøre noget end bare ligge her de næste par dage... Mikael klarede selv pigerne fra morgen jeg hjalp kun lige med overtøjet... godt jeg har en mand som ikke er bange for at lave lidt....

Anmeld

10. marts 2010

lion

Hvor er det dejligt at din mand er en der hjælper til.

Men hvor er det kedeligt at du har slået dig og skal vente i flere dage på at få et svar. Jeg håber at du kan tage noget for smerterne og at du får det bedre.

Anmeld

10. marts 2010

JustAnotherName

For dælen, Fie. Du er skismer da drøn uheldig for tiden. Dit stakkels pus.

Godt du har en mand som kan tage fat og klare pigerne.
Og en god veninde som kan komme og hjælpe dig lidt.

Nu må alt det uheld for filan da snart også stoppe!!!

Stort trøste-kram til dig 

Anmeld

10. marts 2010

MORJESPERSEN

JustAnotherName skriver:

For dælen, Fie. Du er skismer da drøn uheldig for tiden. Dit stakkels pus.

Godt du har en mand som kan tage fat og klare pigerne.
Og en god veninde som kan komme og hjælpe dig lidt.

Nu må alt det uheld for filan da snart også stoppe!!!

Stort trøste-kram til dig 

Ja syndes også hele tiden vi er uheldige her hjemme... bare det snart vednder

Det dunker og dunker i foden og jeg kan ikke tåle de piller, så parmol er det stærkeste jeg tagr og det virker bare ikke

Vi har lige haft pigerne i bad, det er ikke nemt på et ben, men vi må jo hjælpes ad... men manden er jo også færdig efter en lang arbejdes dag. Godt pigerne sover nu, så kan vi begge slappe lidt af.

knus

Anmeld

10. marts 2010

Dictes mor

Jamen dog, hvor er du dog uheldig. Det er jeg rigtig ked af at høre, det var også voldsomt som du kunne komme til skade. Er foden stadig meget hævet og øm? Jeg håber ikke, at det er alt for meget du er kommet til skade.

Stort knus fra Camilla

Anmeld

10. marts 2010

MORJESPERSEN

Majastina skriver:

Jamen dog, hvor er du dog uheldig. Det er jeg rigtig ked af at høre, det var også voldsomt som du kunne komme til skade. Er foden stadig meget hævet og øm? Jeg håber ikke, at det er alt for meget du er kommet til skade.

Stort knus fra Camilla

den er desværre meget hævet og meget øm.. håber på den har det bedre i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.