Når det er diset...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. marts 2010

patella

Her i sydfynsområdet er det diset i dag - det er dog lettet en del nu, men stadig lidt diset.

Sætter I ikke jeres børn ud og sove når det er diset? Hvad kan der evt. ske?

Jeg har netop sat Bastian ud (3½ måned gammel)... det er kun diset langt ude i horisonten nu, men er det dumt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Ni-ko-li-ne

patella skriver:

Her i sydfynsområdet er det diset i dag - det er dog lettet en del nu, men stadig lidt diset.

Jeg har netop sat Bastian ud (3½ måned gammel)... det er kun diset langt ude i horisonten nu, men er det dumt? 

hov, det har jeg ikke tænkt over.... hvis det er direkte rimtåge ville jeg nok tøve, evt køre vognen i karport hvis man havde sådan een...

Anmeld

9. marts 2010

SaNiNa

Vi sætter barnvognen helt op af ejendommen eller ind i skuret hvis det er diset... men lige de dage her hvor han har feber sover han inde og gerne på os.

Anmeld

9. marts 2010

MaleneG

patella skriver:

Jeg har også sat min 2 mdr datter ud.. jeg kan dog ikke helt finde ud af om det er diset, eller bare overskyet

For ude i horisonten ser det diset ud, og dog ... ?

Anmeld

9. marts 2010

patella

MaleneG skriver:

Jeg har også sat min 2 mdr datter ud.. jeg kan dog ikke helt finde ud af om det er diset, eller bare overskyet

For ude i horisonten ser det diset ud, og dog ... ?

Ja det er også sådan jeg har stået og overvejet... 

Men himmelen blir "højere og højere", så det går nok 

Anmeld

9. marts 2010

patella

Sanne og Nicklas skriver:

Vi sætter barnvognen helt op af ejendommen eller ind i skuret hvis det er diset... men lige de dage her hvor han har feber sover han inde og gerne på os.

God idé med at sætte barnevognen op af ejendommen - der må alligevel være en anden luft end midt på en græsplæne... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.