Så er sommerferien bestilt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. marts 2010

sarahb

JAAAAAAAAAAAAAAAAA Min drøm går i opfyldelse..

Vi skal til Usa.. har været der 3 gange men aldrig i NEW YORK og det skal vi så til sommer... jubiiiii ... kan slet ikk få hænderne ned..
Vi skal 6 dage til miami og 6 dage til new york... SÅ fedt... Afslapning og sol i miami og shopping og sightseeing i NY...
Alt det jeg skal nå:

Statue of liberty
morgenmad i central park
sex and the city tour
op i the rock
se harlem
til en base eller basket ball kamp
empire state building
china town
Spise på Butter rest.
SHOPPING både i soho, meat packing diskrict, outlet malls og alle upper og lower streets... AHHHH jeg glæder mig..
Har allerede fundet et par outfits til både new york og miami.. TOSSE!!! (i know, but i live and breath fashion)

Vi skal afsted min mand og isaac og Så min aller bedste veninde og hendes homo ven.. Og vi har det sååååå fedt sammen her i DK så hvordan vi ikk får det over there...

ahhhh om kun lige under 3 måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Milka

slet ikke misundelig

Anmeld

9. marts 2010

Ni-ko-li-ne

sarahb skriver:

Vi skal til Usa.. har været der 3 gange men aldrig i NEW YORK og det skal vi så til sommer... jubiiiii ... kan slet ikk få hænderne ned..
Vi skal 6 dage til miami og 6 dage til new york... SÅ fedt... Afslapning og sol i miami og shopping og sightseeing i NY...
Alt det jeg skal nå:

Statue of liberty
morgenmad i central park
sex and the city tour
op i the rock
se harlem
empire state building
china town
Spise på Butter rest.
SHOPPING både i soho, meat packing diskrict, outlet malls og alle upper og lower streets... AHHHH jeg glæder mig..
Har allerede fundet et par outfits til både new york og miami.. TOSSE!!! (i know, but i live and breath fashion)

Vi skal afsted min mand og isaac og Så min aller bedste veninde og hendes homo ven.. Og vi har det sååååå fedt sammen her i DK så hvordan vi ikk får det over there...

rigtig lækkert:0) god tur

Anmeld

9. marts 2010

Karo

sarahb skriver:

Alt det jeg skal nå:

Statue of liberty
morgenmad i central park
sex and the city tour
op i the rock
se harlem
empire state building
china town
Spise på Butter rest.

Hvor lyder det dog bare dejligt

Jeg er slet ikke misundelig

Anmeld

9. marts 2010

Vinker

Hold da k*** hvor blir det da bare mega fedt Sarah  Er da slet ikke misundelig

Håber I ellers har det godt

Anmeld

9. marts 2010

oo

uhuuuu! min ene søster + kommende mand har lige været i New York i en uge og hun ELSKEDE det. bortset fra en ret nederen middag i China Town (de bestilte en eller anden fancy kylling og endte med at få en hel kylling hver uden tilbehør mens der stod et helt hold kineserkokke og hylede af grin i køkkenet). ja, hun blev naturligvis også friet til i hestevogn i Central Park sååå What's not to love?

Anmeld

10. marts 2010

JustAnotherName

Alt det jeg skal nå:

Statue of liberty
morgenmad i central park
sex and the city tour
op i the rock
se harlem
empire state building
china town
Spise på Butter rest.

Nååårhh jaarhh, hvor lyder det bare til at blive en fed oplevelse.

SKØNT!!!   (......og gid det var mig .)

Anmeld

10. marts 2010

anna-jonas

Fedt nok.................det er jo lige dig Sarah..............sol og afslapning, og derefter hardcore shopping.

Her går turen til sverige, på en ødegård.......................

Anmeld

10. marts 2010

Jules

sarahb skriver:

Alt det jeg skal nå:

Statue of liberty
morgenmad i central park
sex and the city tour
op i the rock
se harlem
empire state building
china town
Spise på Butter rest.

Hvor lækkert... Nyd det lidt ekstra for mig :)

Den eneste sommerferie vi får er i haven...Hihi

Anmeld

10. marts 2010

sarahb

Hej alle...
Ja jeg glæder mig så meget, tror alle omkring mig snart river mine billetter i stykker over at høre på mig... Hihihi men det er min drøm og jeg ævler om den så tosset jeg vil
ej hvis vi ikk var gift så havde han bare at fri til mig i central park med et par manolo's ... Hahaha.. Det er jo såååå romantisk med din søster T.... Suk!!!

Her går det super isaac vokser snakker og har det største tempramemt... Ihhh havde lige håbet det var en af de ting han ikk fik fra mig!!! Og jo han har da også min utålmodighed!!! Stakkels min mor da hun gik hjemme med mig til jeg var 6... Vi flyver til Jylland i morgen allesammen så det bliver lækkert, så skal vi bare slappe af og min veninde og jeg skal forkæles ved frisør osv... Og så har jeg 12 dages ferie i start april.. Nøøøj jeg glæder mig

Har været lidt fraværende men kan ikk komme på baby der hjemme fra så det er kun fra iphonen, som nu.. Og den er lidt svær ar skrive disse indlæg på

stort knus til jer alle fra os...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.