Er er altid streger på en ......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

724 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. marts 2010

Spirit

Blue clear digital test ??

Jeg jeg tillod mig at åbne testen og kigge på strimlen. og der var 2 blå streger på den.   den sagde ikke gravid.  hvorfor er der så 2 streger på ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Pia.

Spirit skriver:

Blue clear digital test ??

Jeg jeg tillod mig at åbne testen og kigge på strimlen. og der var 2 blå streger på den.   den sagde ikke gravid.  hvorfor er der så 2 streger på ??

Tror ikke helt jeg forstår dit spørgsmål... ? Har du taget en test der var negativ og så var den pludselig postiv eller ?

Prøv lige igen

Knus Pia.

Anmeld

9. marts 2010

Spirit

Jeg tog en af de digitale blue clear der skriver.... gravid/ ikke gravid.  hvis du kender den.

Den sagde så ikke gravid.

Jeg skilte den så ad.... for at se den strimmel der ligger inden i.  og der var 2 streger på.   og så undrede det mig at den sagde ikke gravid. når der nu var 2 streger

Anmeld

9. marts 2010

Muffinmus

du skal kun se på det digitale resultat, det er det eneste der dur på den test, ikke noget med streger...:-)

Men er du i tvivl så tag da en normal test og se om der kommer 2 fine streger:-)

Anmeld

9. marts 2010

Pia.

Spirit skriver:

Jeg tog en af de digitale blue clear der skriver.... gravid/ ikke gravid.  hvis du kender den.

Den sagde så ikke gravid.

Jeg skilte den så ad.... for at se den strimmel der ligger inden i.  og der var 2 streger på.   og så undrede det mig at den sagde ikke gravid. når der nu var 2 streger

Nååå på den måde.... Ja det lyder da underligt... måske du skulle købe en ny og forsøge at tisse på den igen...

Eller også er der to streger på lige meget hvad (altså inden under) og så kommer den ene frem lige meget hvad - altså kontrol stregen og den anden kommer kun hvis der er hcg i urinen...

Tja jeg aner det ikke, men skynd dig at købe en ny test,,, det ville jeg bestemt gøre...

Knus Pia.

Anmeld

9. marts 2010

Spirit

Jeg har taget en lyserød valmed fra netto og der er kun noget skygge agtigt.

som man skal være prof til at se griner.

men 11 dage over- ingen mens- og maaaaassssser udflåd. der er sku underligt.

Jeg er heller ikke de streger på den digitale betyder noget.  men der burde da være hcg før der kommer streger.

Anmeld

9. marts 2010

mullesmith2

Spirit skriver:

Jeg har taget en lyserød valmed fra netto og der er kun noget skygge agtigt.

som man skal være prof til at se griner.

men 11 dage over- ingen mens- og maaaaassssser udflåd. der er sku underligt.

Jeg er heller ikke de streger på den digitale betyder noget.  men der burde da være hcg før der kommer streger.

Hvis testen siger negativ, så har den desværre nok ret. Jeg syntes du skal vente en tre dage og teste igen. Man kan også springe en mens over, det har jeg gjort engang og jeg gik 6 dage over tid sidste gang, det er i mit tilfælde pga. p pillestop for 5mdr siden. Men jeg krydser da fingre for en positiv test til dig  

Anmeld

9. marts 2010

fit_fys

Lige den test tog jeg også...

Den er lidt anderledes end de andre. Hvis den er negativ er der to streger. Hvis den er positiv skal der være et kryds i det ene vindue....

Anmeld

9. marts 2010

Spirit

det er en digital test den skriver med tekst. der er ikke streger. kun indeni.

men ved godt hvad det er for en du snakker om.  den er meget smart.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.