nååreh ja..... Nikoline har flækket sin fortand :0(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.238 visninger
20 svar
0 synes godt om
9. marts 2010

Ni-ko-li-ne

i foregårds, står vores lille putte pige udenfor, hun bukker sig for at pille ved noget...... og..... DUK.... så står hun på snuden, det er sutten der tager slaget og hendes venstre fortand mangler et pænt stykke, der er også smuttet et lille stykke af den højre

jeg ved godt der ikke sker noget ved det, det er mælketænder, og de falder ud.... Men lige når det er sket, så føler man bare at man burde have gjort noget:0(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Barbamama

Nej hvor er det bare synd..... Skal hun have gjort noget ved det så eller lader de det bare være???

Anmeld

9. marts 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Nej hvor er det bare synd..... Skal hun have gjort noget ved det så eller lader de det bare være???

vi ringede til Martin´s morbror og tante (vores tandlæger)... de sagde at der ikke var sket noget alvorligt medmindre de var slået ind, og det var de ikke..

måske hun skal have poleret den ene fortand lidt, jeg synes den er skarp....

det er bare mega øv....

Anmeld

9. marts 2010

Barbamama

ka-ri-na skriver:

vi ringede til Martin´s morbror og tante (vores tandlæger)... de sagde at der ikke var sket noget alvorligt medmindre de var slået ind, og det var de ikke..

det er bare mega øv....

Ja det er det da også..... Ja de må jo helst ikke være skarpe hendes tænder men godt de ikke skal lave en hel masse på hende. Lille pus.....

Anmeld

9. marts 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Ja det er det da også..... Ja de må jo helst ikke være skarpe hendes tænder men godt de ikke skal lave en hel masse på hende. Lille pus.....

ja nu synes vi snart hun har været gennem det hele, med eksem, allergi, dræn i ørerne, blodprøve, flækket øjenbryn og nu fortænderne!!

Anmeld

9. marts 2010

Barbamama

ka-ri-na skriver:

ja nu synes vi snart hun har været gennem det hele, med eksem, allergi, dræn i ørerne, blodprøve, flækket øjenbryn og nu fortænderne!!

Ja helt ærligt de børn skal sgu igennem nogle prøvelser..... Puha... Og tit så er de bare så seje og man kan slet ikke forstå at de ikke er mere påvirkede af det og så har man næsten endnu mere ondt af dem

Anmeld

9. marts 2010

Karo

ka-ri-na skriver:

i foregårds, står vores lille putte pige udenfor, hun bukker sig for at pille ved noget...... og..... DUK.... så står hun på snuden, det er sutten der tager slaget og hendes venstre fortand mangler et pænt stykke, der er også smuttet et lille stykke af den højre

jeg ved godt der ikke sker noget ved det, det er mælketænder, og de falder ud.... Men lige når det er sket, så føler man bare at man burde have gjort noget:0(

Hvor er det dog bare øv.....

Alle børn står på hovedet af og til og i har bare været uheldige. Marcus har flere gange stået på hovedet, så det er lidt utroligt at han ikke er kommet til at knække en tand.

Men jo jeg kender godt føelsen af at man burde have gjort noget.

Anmeld

9. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

Hvor er det dog bare øv.....

Alle børn står på hovedet af og til og i har bare været uheldige. Marcus har flere gange stået på hovedet, så det er lidt utroligt at han ikke er kommet til at knække en tand.

Men jo jeg kender godt føelsen af at man burde have gjort noget.

ja det var virkelig uheldigt....

Anmeld

9. marts 2010

Bondepigen

ka-ri-na skriver:

det er bare mega øv....

Stakkels Nikoline. Det er da frygteligt som vores små pus slår tænderne for tiden.. først Emma og Malucca og så Nikoline.

Uuuuh jeg havde det osse elendigt, da Emma faldt, og jeg ikke nåede at gribe ind, men nogle gange går det jo bare så stærkt...

Skal I ikke have lavet en skadesanmeldelse? Vores børnetandpleje, sagde da at de lige ville se hende, og så skal de lave en skadesanmeldelse uanset, for nogle gange opdages det først , når den nye tand kommer frem, om der er sket noget med den...

Anmeld

9. marts 2010

sarahb

ej stakkels lille skat..
Hun har været igennem alt for meget den lille mus.. men så bliver hun tilgengæld en STÆRK kvinde...

HÅber hun er ok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.