Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg har opgivet at prøve at få mere søvn, sener i dag skal jeg til vending af vores datter der har langt sig på tværs , åååååå jeg håber sådan at det lykkes at vende hende, jeg har læst alt om fødslen det enste jeg er hoppet let og gilant over er det der er skavet om kejsersnit forjeg hade det hele planlagt og klart til en smuk hjemme fødsel som jeg som jeg håber i vil for stadig lykkes. jeg nyder nu de har stille timer, går rundt og vasker tøj og gør det siste klart til at hun endlig skal komme ud til mighvad holder jer oppe " gud det er jo morgen nu "
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
creative skriver: jeg har opgivet at prøve at få mere søvn, sener i dag skal jeg til vending af vores datter der har langt sig på tværs , åååååå jeg håber sådan at det lykkes at vende hende, jeg har læst alt om fødslen det enste jeg er hoppet let og gilant over er det der er skavet om kejsersnit forjeg hade det hele planlagt og klart til en smuk hjemme fødsel som jeg som jeg håber i vil for stadig lykkes. jeg nyder nu de har stille timer, går rundt og vasker tøj og gør det siste klart til at hun endlig skal komme ud til mighvad holder jer oppe " gud det er jo morgen nu "
Godmorgen
Jeg vil da lige krydse en masse for at vendingen går som den skal.
Jeg er lige blevet vækket af en af vores børn, der nu er frisk
mvh Michael
Michael healer skriver: Godmorgen Jeg vil da lige krydse en masse for at vendingen går som den skal. Jeg er lige blevet vækket af en af vores børn, der nu er frisk mvh Michael
tak og en super morgen til dig og dine børn
!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128