Ej hvor er det belastende at gå over tiden.. 
Troede jeg ville være den der var mest utålmodig.. men hold da op hvor er familien og vennerne 10 X så utålmodig.. Min telefon kimer hele døgnet med opkald og smser fra folk der vil have en statusopdatering.. Det er åbenbart ikke nok med den på facebook der annoncere at "NEJ jeg har ikke født, og NEJ jeg har ikke veer eller lign.."
Ej det er da dejligt nok at folk intressere sig så meget for mig, det havde jeg ikke regnet med da det er mit 2. barn, der er næsten mere opmærksomhed denne gang end sidste gang.. Men hold da op man kan svar på det samme spørgsmål om og om igen..
Den kommentar jeg får stort set hver gang er "så kom da igang!.." Jo tak, jamen så kickstarter jeg da lige mine veer med det samme, kan godt se det bare er mig der er doven og ikke gider få veer.. 
Jeg fik idag en stort lyst til at male fodlister i det nye børneværelse, jeg fik vasket en masse vasketøj, og støvsuget hele vores 140 kvm hus... Mens jeg går der og støvsuger kommer jeg i tanke om, at jeg flere gang har hørt, at folk har fået denne lyst kort tid før de har fået veer.. Så nu har jeg sikkert jinxed den mulighed, fordi jeg kom i tanke om det.. orrrrrk.. 
Skulle bare lige af med lidt brok, ved i kan holde til det.. 
Christine 40+4 med behov for vee-støv..
Anmeld