40+4 - har brug for ve-støv :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. marts 2010

bagger26

Ej hvor er det belastende at gå over tiden..

Troede jeg ville være den der var mest utålmodig.. men hold da op hvor er familien og vennerne 10 X så utålmodig.. Min telefon kimer hele døgnet med opkald og smser fra folk der vil have en statusopdatering.. Det er åbenbart ikke nok med den på facebook der annoncere at  "NEJ jeg har ikke født, og NEJ jeg har ikke veer eller lign.."  

Ej det er da dejligt nok at folk intressere sig så meget for mig, det havde jeg ikke regnet med da det er mit 2. barn, der er næsten mere opmærksomhed denne gang end sidste gang.. Men hold da op man kan svar på det samme spørgsmål om og om igen..

Den kommentar jeg får stort set hver gang er "så kom da igang!.." Jo tak, jamen så kickstarter jeg da lige mine veer med det samme, kan godt se det bare er mig der er doven og ikke gider få veer..

Jeg fik idag en stort lyst til at male fodlister i det nye børneværelse, jeg fik vasket en masse vasketøj, og støvsuget hele vores 140 kvm hus... Mens jeg går der og støvsuger kommer jeg i tanke om,  at jeg flere gang har hørt, at folk har fået denne lyst kort tid før de har fået veer.. Så nu har jeg sikkert jinxed den mulighed, fordi jeg kom i tanke om det.. orrrrrk..

Skulle bare lige af med lidt brok, ved i kan holde til det..

Christine 40+4 med behov for vee-støv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

Sofia

Jeg sender en masse ve-støv

Inden længe får du en meget øm tommelfinger - af at sende spandevis af smser til venner og bekendte med nyheden om at har født

Anmeld

8. marts 2010

mrsMary

******* lidt ve-støv :-)

Kan du ikke få din JM til at flå lidt i dig og kickstarte det hele lidt? Det fik jeg min JM til første gang jeg skulle føde, da jeg ikke orkede mere på min terminsdato. Jeg fødte 2 dage efter :-)

Anmeld

8. marts 2010

Maise

bagger26 skriver:

Ej hvor er det belastende at gå over tiden..

Troede jeg ville være den der var mest utålmodig.. men hold da op hvor er familien og vennerne 10 X så utålmodig.. Min telefon kimer hele døgnet med opkald og smser fra folk der vil have en statusopdatering.. Det er åbenbart ikke nok med den på facebook der annoncere at  "NEJ jeg har ikke født, og NEJ jeg har ikke veer eller lign.."  

Ej det er da dejligt nok at folk intressere sig så meget for mig, det havde jeg ikke regnet med da det er mit 2. barn, der er næsten mere opmærksomhed denne gang end sidste gang.. Men hold da op man kan svar på det samme spørgsmål om og om igen..

Den kommentar jeg får stort set hver gang er "så kom da igang!.." Jo tak, jamen så kickstarter jeg da lige mine veer med det samme, kan godt se det bare er mig der er doven og ikke gider få veer..

Jeg fik idag en stort lyst til at male fodlister i det nye børneværelse, jeg fik vasket en masse vasketøj, og støvsuget hele vores 140 kvm hus... Mens jeg går der og støvsuger kommer jeg i tanke om,  at jeg flere gang har hørt, at folk har fået denne lyst kort tid før de har fået veer.. Så nu har jeg sikkert jinxed den mulighed, fordi jeg kom i tanke om det.. orrrrrk..

Skulle bare lige af med lidt brok, ved i kan holde til det..

Christine 40+4 med behov for vee-støv..

hmm ja selv om jeg blev sat igang 38+0 endte det i akut KS 38+5 efter 3 dages igangsættelse med heftigt plukkeveer og 22 timer med veer. Fik så akut KS så nytårsaften da selv vedrop ikke ville give mig regelmæssige veer. Derudover gav de mig strækmærker på maven ved KS. Havde ikke et eneste inden.

Så det jeg ville sige var at du kan få noget at mit ve - støv fra nytårDet må vist være friskt igen.

Åhhh kender godt til at folk ringer og sms´er. Sødt nok, men en smule stressende.

KH Maise

Anmeld

8. marts 2010

LISBETH:-)

Åhhh hvor jeg føler med dig!!!! Gik også over tid første gang, og det var virkelig virkelig træls!!!!

Min mor ringede også hele tiden og spurgte hvad jeg lavede. Til det svarede jer hver gang. "Sidder og venter" for det var viderlig hvad jeg gjorde!!!

Håber at veerne kommer din vej snart!!!!

Held og lykke.

Anmeld

8. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg kan SÅÅÅÅ godt huske det.

Puster og pruster en bunke til dig...

Anmeld

8. marts 2010

bagger26

MANGE tak for støvet..

Ved jo det er i deres bedste mening, men orrrk jeg vil gerne have lov til at være mest utålmodig.. hehe..  

Skal til jordemoder i morgen, kan være jeg kan få hende til at gøre et eller andet magisk hehe..

Men takker i hvert fald..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.