Hvilken bil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2010

Ina33

Stumpen skriver:

Bare vær obs på at Kia er p**** dyr at få repareret... Vi har en og har proppet mange penge i den, men når den skal synes her til sommer er det yt-dyt...

Rigtig god info!

Havde netop tænkt på Kia...

Men Ford Focus er mit næste bud... Eller måske en suzuki af en art....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

Stumpen

Loppe skriver:

Rigtig god info!

Havde netop tænkt på Kia...

Men Ford Focus er mit næste bud... Eller måske en suzuki af en art....

Vi kigger ford næste gang netop fordi den er billig at reparer, da man kan putte uorginale dele i den...

Anmeld

8. marts 2010

Ina33

noname skriver:

Det er ikke nemt at få en prisbillig økonomisk bil til 40 T.

Der skal man op og give lidt mere, det er jeg næsten sikker på.

Ikke fordi jeg har forstand på det, men jeg tror faktisk ikke brugte biler er så dyre mere. Jeg har blandt andet kigget på en Fiat Uno. Er dog lidt  i tvivl om hvor vidt bagagerummet alligevel bliver for lille.

Anmeld

8. marts 2010

Ina33

Stumpen skriver:

Vi kigger ford næste gang netop fordi den er billig at reparer, da man kan putte uorginale dele i den...

Ja nemlig, det betyder en del hvad reservedelene koster.

Jeg har en Opel Astra nu, og den koster ingenting at reparere på, og det er altså virkelig et stort plus...

Anmeld

8. marts 2010

Ina33

noname skriver:

Forslag:

en ældre Passat stationcar med benzin motor kan man vist godt få for de penge...

Regner nu ikke med at der er brug for en stationcar, tænker mere på en bil med et lille bagagerum, alla en Fiat Uno, Ford Focus eller lignende.

Ellers tak for svar.

Anmeld

8. marts 2010

Stumpen

Loppe skriver:

Ikke fordi jeg har forstand på det, men jeg tror faktisk ikke brugte biler er så dyre mere. Jeg har blandt andet kigget på en Fiat Uno. Er dog lidt  i tvivl om hvor vidt bagagerummet alligevel bliver for lille.

Sådan en havde min søster inden hun fik mand og børn.. Hun kaldte den sin lille bitte bil.. Så er det nogenlunde samme model størrelsesmæssigt som dengang så tvilver jeg på at I kan være 4+1 i den, men har faktisk ikke en dyt forstand på biler, de skal bare kunne starte...

Anmeld

8. marts 2010

Ina33

Frederic's moar skriver:

ville sige en peugeot 306 stationscar diesel, eller en 406 stations car.

En passat også diesel.

citroen berlingo - peugeot partner.

Jeg tror ikke vi behøver en stationcar denne gang. En Berlingo er da et godt bud.

Det er vist noget med, at når man ikke kører ret langt, så er det for dyrt at køre på Diesel? Ved ikke lige hvorfor?

Louise

Anmeld

8. marts 2010

Ina33

Stumpen skriver:

Sådan en havde min søster inden hun fik mand og børn.. Hun kaldte den sin lille bitte bil.. Så er det nogenlunde samme model størrelsesmæssigt som dengang så tvilver jeg på at I kan være 4+1 i den, men har faktisk ikke en dyt forstand på biler, de skal bare kunne starte...

Præcis min holdning... Bare den starter om morgenen, så er jeg glad og tilfreds.

Vi kører ikke ret meget, så jeg synes ikke vi behøver ret meget plads.... Men det skal nu heller ikke være sådan at hunden bliver mast.

Anmeld

8. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Loppe skriver:

Jeg tror ikke vi behøver en stationcar denne gang. En Berlingo er da et godt bud.

Det er vist noget med, at når man ikke kører ret langt, så er det for dyrt at køre på Diesel? Ved ikke lige hvorfor?

Louise

her en fiat punto... http://billisten.bilinfo.dk/a1biler.dk/showcars.asp?ID=571509232

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.