Cake boss og det søde liv :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.547 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er jo bare alletiders. Altså - jeg vil sige at jeg desværre syntes at cake boss desværre er LIDT for meget American Chopper møder kage... jeg syntes de fokusere for meget på livet i kagebageriet og familiefejderne end på kagerne. Men altså - hvis man kigger godt efter, kan man godt lure et trick eller to

Jeg vil så sige, at de laver DØD flotte, dog meget Amerikanske kager. Det jeg har luret mest mht de amerikanske kager er:

- RIGTIG MEGET smørcreme.

- Ikke rigtig så meget fokus på fyldet...

Men FLOTTE er de, det må man sige... mmm...

Men altså - så kommer vi til det søde liv.

NAM NAM NAM!!! - hun er jo også død fræk, med sine franske tipper, når hun nusser marcipanen Men altså. Hun laver virkelig noget hvor SMAGEN er i top. Det er jo lige mig. Det med at smagen skal være STORARTET og perfekt også skal man gøre sit bedste for at få det til at se lækkert ud

De var mega lækre de ting hun lavede idag og det gode ved det program, er jo altid med dr programmer, at de ligger på dr.dk og der er opskrifter og det hele Kanon!!!..

Så jeg vil da sige, at det er godt kage-tv i øjeblikket.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

LISBETH:-)

Helt enig.

Det er altså ikke nok at en kage er flot, hvis den smager af h.... til.

Synes det er mega vigtig at kagen også smager, som den ser ud!!!

Anmeld

8. marts 2010

Moderator

lisbeth2910 skriver:

Helt enig.

Det er altså ikke nok at en kage er flot, hvis den smager af h.... til.

Synes det er mega vigtig at kagen også smager, som den ser ud!!!

Men jeg tror det er et generalt amerikansk problem det der, med at alt 'bare' skal se ud... Der er jo også det der program om de stakkels små piger der skal belemres ud i skønhedskonkurrencer og alt muligt shit ... Så jeg tror det er helt generalt amerikansk at man går mere op udseende... desværre.

Anmeld

8. marts 2010

LISBETH:-)

Zafir skriver:

Men jeg tror det er et generalt amerikansk problem det der, med at alt 'bare' skal se ud... Der er jo også det der program om de stakkels små piger der skal belemres ud i skønhedskonkurrencer og alt muligt shit ... Så jeg tror det er helt generalt amerikansk at man går mere op udseende... desværre.

Eller at få det hele til at ligne noget det slet ikke er  

Anmeld

8. marts 2010

Moderator

lisbeth2910 skriver:

Eller at få det hele til at ligne noget det slet ikke er  

Ja, det er nok der hunden ligger begravet... Så flotte kager, på en dansk måde Det må være løsningen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.