Hjælp , Skagerac tøseheavy band.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2010

Lady Marion <3

noname skriver:

Den hedder "I'm alone"... deres gennembrudshit mener min kæreste der er selvkronet 80'er konge...

Hilsen NoName 19+5

Og im alone kan jeg bare ikke få afspillet nogen steder  Tror faktisk at det kan være det efter noget  hjerne gym .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

NoName

Muffi . skriver:

Og im alone kan jeg bare ikke få afspillet nogen steder  Tror faktisk at det kan være det efter noget  hjerne gym .

Han er overbevist om at det er den... han er også sikker på at han har en LP med dem et eller andet sted...

Anmeld

8. marts 2010

Tina2

Muffi . skriver:

De var sgu gode   Det er ikke det nummer jeg tænker på ,, Gad vide om jeg forveksler nummeret med et af Europes numre

Uhh nogle jeg bliver nostalgisk og glad i låget af er DAD

Ja, de mindede jo rigtig meget om hinanden både i musik og udseende:-) "The Final countdown" må være Europes største hit.....

Uhh, DAD dem er jeg også ret vild med, er ellers ikke til rock, men dem kan jeg godt li', men når jeg er til koncerter med dem er en stor del af det, da bestemt at stå og saaaavle over Stig som jeg bare synes er den vildeste frækkert at se på!  

Anmeld

8. marts 2010

Lady Marion <3

noname skriver:

Han er overbevist om at det er den... han er også sikker på at han har en LP med dem et eller andet sted...

YES  :0)      gu det da den ,, Im alone   Ihh det varmer  om  hjertet    ..

Tak til jer alle ..

Anmeld

8. marts 2010

Lady Marion <3

Tina2 skriver:

Ja, de mindede jo rigtig meget om hinanden både i musik og udseende:-) "The Final countdown" må være Europes største hit.....

Uhh, DAD dem er jeg også ret vild med, er ellers ikke til rock, men dem kan jeg godt li', men når jeg er til koncerter med dem er en stor del af det, da bestemt at stå og saaaavle over Stig som jeg bare synes er den vildeste frækkert at se på!  

Det var da im alone ,,,,   DAD har jeg bare været til mange koncerter med og jeg skal helt sikker igen ,,,  Stig er så sød altså   Bliver aldrig træt af dem .

Anmeld

8. marts 2010

NoName

Muffi . skriver:

YES  :0)     gu det da den ,, Im alone   Ihh det varmer  om  hjertet   ..

Tak til jer alle ..

Dejligt vi kunne hjælpe med at redde din aften...

Det er til at blive vanvittig i hovedet af når man bare ikke kan komme på svaret...

Anmeld

8. marts 2010

Lady Marion <3

noname skriver:

Dejligt vi kunne hjælpe med at redde din aften...

Det er til at blive vanvittig i hovedet af når man bare ikke kan komme på svaret...

Man kan slet ikke finde ro når man spekulerer   Hi hi jeg huskede den bare noget bedre ..

Anmeld

8. marts 2010

Tina2

Muffi . skriver:

Det var da im alone ,,,,   DAD har jeg bare været til mange koncerter med og jeg skal helt sikker igen ,,,  Stig er så sød altså   Bliver aldrig træt af dem .

Her:-)

http://www.youtube.com/watch?v=lNyq9Q8lEpo

Anmeld

8. marts 2010

NoName

Tina2 skriver:

Her:-)

http://www.youtube.com/watch?v=lNyq9Q8lEpo

Ohh yes, min kæreste sidder og hopper i sofaen nu af bare begrejstring...

Det var sQ dengang der var rigtig musik til... rigtig puddelhunde rock

GRINER...

Anmeld

8. marts 2010

Tina2

noname skriver:

Ohh yes, min kæreste sidder og hopper i sofaen nu af bare begrejstring...

Det var sQ dengang der var rigtig musik til... rigtig puddelhunde rock

GRINER...

Ha ha, det var godt  Jeg fandt også lige "hungry for a game" som jeg hører nu, den er meget bedre, hvis du spørger mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.