mullesmith2 skriver:
Åh gud hvor må det gerne være sket nu, altså at jeg er gravid
Min cyklus følger datoen denne gang så det er rigtig fedt. Så er på dag 18 idag og sidste måned havde jeg æl på dag 18 så ligesåsnart vi kan se vores snit til det engang i aften så skal der knaldes. har elvfølgelig gjort det hver dag i en uge nu og fortsætter lige indtil jeg (ikke) skal have mens. Så må vi håbe på der er gevindst i dette 5. forsøg.Det er bare lidt komiske at knalde med det eneste formål at blive gravid, det er faktisk ik så dejligt igen. Men vi har bare prøvet i 5 mdr og nu er det ved at være lidt små træls. Jeg giver nok op hvis det ikke sker denne gang. så vil jeg begynde med prævention igen bare gummi. For så ved jeg da at jeg ikke er eller bliver gravid. Det værste er bare den her følelse af at man kan være gravid men man så bare ikke er det.... så er det bedre at bruge prævention et stykke tid og samle kræfter og så prøve igen. Man bliver jo helt kuller i hovedet op til mensdagen og tester og tester som en sindsyg. gider jeg ikke mere. Det blev vist lidt lang og måske lidt rodet, men fik da skrevet det jeg går og tænker på...
Det er sjovt, jeg har gået og tænkt det samme... Men har også tænkt, at det jo er lidt fjollet, for så kan man jo vente i endnu længere tid 
Jeg synes også, at det er lang tid, at have forsøgt i 5 måneder, og så alligevel ikke, tror bare tiden føles lang, fordi der fra ægløsning til mens, og fra mens til ægløsning, går så laaaaaaaang tid 
for den er dér - for alle der forsøger 
Anmeld