Testliste april

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2010

FrkC

TESTLISTE APRIL:

Louisiana28: 1. april  -

Kit: 1. april  -

Mullesmith: 1. april  -

FrkT: 2. april  -

Paw og Camilla: 9. april  -

hiili: 13. april  -

Tandfeen i forklædning: 13. april  -

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

businesstigger

mullesmith2 skriver:

Skal jeg så ik bare være med her. på dem 1. april... så håber jeg ikke det bliver en aprilsnar....l ha ha ha  

Det ville da være en dejlig aprilsnar at stå med en positiv test

for jer alle sammen!

Anmeld

16. marts 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

Skal jeg så ik bare være med her. på dem 1. april... så håber jeg ikke det bliver en aprilsnar....l ha ha ha  

Dét sys jeg bare er skønt  Og har også tænkt på det med aprilsnarren hihi

Anmeld

16. marts 2010

Louisiana

TESTLISTE APRIL:

Mettemus: 7. april  -

Anmeld

16. marts 2010

Louisiana

Mettemus skriver:

Vil først lige sige "hej ladies", har nemlig ikke tidligere officielt været på så'n en testliste for ****... Men nu vil jeg rigtig gerne være med - har testdag d. 7. april (som ligenu føles som lysår væk). Krydser fingre for jer allesammen og lidt flere positive prøver end i marts.

Så er du med på listen

Anmeld

17. marts 2010

Mettemus

Louisiana28 skriver:

Så er du med på listen

Takker

Anmeld

18. marts 2010

mullesmith2

Åh gud hvor må det gerne være sket nu, altså at jeg er gravid   Min cyklus følger datoen denne gang så det er rigtig fedt.  Så er på dag 18 idag og sidste måned havde jeg æl på dag 18 så ligesåsnart vi kan se vores snit til det engang i aften så skal der knaldes. har elvfølgelig gjort det hver dag i en uge nu og fortsætter lige indtil jeg (ikke) skal have mens. Så må vi håbe på der er gevindst i dette 5. forsøg.Det er bare lidt komiske at knalde med det eneste formål at blive gravid, det er faktisk ik så dejligt igen. Men vi har bare prøvet i 5 mdr og nu er det ved at være lidt små træls. Jeg giver nok op hvis det ikke sker denne gang. så vil jeg begynde med prævention igen bare gummi. For så ved jeg da at jeg ikke er eller bliver gravid. Det værste er bare den her følelse af at man kan være gravid men man så bare ikke er det.... så er det bedre at bruge prævention et stykke tid og samle kræfter og så prøve igen. Man bliver jo helt kuller i hovedet  op til mensdagen og tester og tester som en sindsyg. gider jeg ikke mere. Det blev vist lidt lang og måske lidt rodet, men fik da skrevet det jeg går og tænker på...

Anmeld

18. marts 2010

BulleMulle

TESTLISTE APRIL:

BulleMulle: 14. april  -

Anmeld

18. marts 2010

BulleMulle

TESTLISTE APRIL:

BulleMulle: 14. april  -

Anmeld

19. marts 2010

Louisiana

mullesmith2 skriver:

Åh gud hvor må det gerne være sket nu, altså at jeg er gravid   Min cyklus følger datoen denne gang så det er rigtig fedt.  Så er på dag 18 idag og sidste måned havde jeg æl på dag 18 så ligesåsnart vi kan se vores snit til det engang i aften så skal der knaldes. har elvfølgelig gjort det hver dag i en uge nu og fortsætter lige indtil jeg (ikke) skal have mens. Så må vi håbe på der er gevindst i dette 5. forsøg.Det er bare lidt komiske at knalde med det eneste formål at blive gravid, det er faktisk ik så dejligt igen. Men vi har bare prøvet i 5 mdr og nu er det ved at være lidt små træls. Jeg giver nok op hvis det ikke sker denne gang. så vil jeg begynde med prævention igen bare gummi. For så ved jeg da at jeg ikke er eller bliver gravid. Det værste er bare den her følelse af at man kan være gravid men man så bare ikke er det.... så er det bedre at bruge prævention et stykke tid og samle kræfter og så prøve igen. Man bliver jo helt kuller i hovedet  op til mensdagen og tester og tester som en sindsyg. gider jeg ikke mere. Det blev vist lidt lang og måske lidt rodet, men fik da skrevet det jeg går og tænker på...

Det er sjovt, jeg har gået og tænkt det samme... Men har også tænkt, at det jo er lidt fjollet, for så kan man jo vente i endnu længere tid 

Jeg synes også, at det er lang tid, at have forsøgt i 5 måneder, og så alligevel ikke, tror bare tiden føles lang, fordi der fra ægløsning til mens, og fra mens til ægløsning, går så laaaaaaaang tid 

for den er dér - for alle der forsøger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.