Anne85 skriver:
Præcis også mit argument med voksinposen... Så ku man evt ønske sig den i gave... Tænker først den sku bruges i efteråret og vinteren!
Kanon ide med parasol!
Åh jeg ville så gerne ha en tvillinge klapvogn (altså du mener sårn en hvor storebror kan sidde i den ene side og der kan være en lift i den anden side ik??) men min mand mener det er hul i hovedet at bruge penge på... Han mener ikke vores søn sidder i klapvogn til den tid... Men jeg synes jo det ville være genialt når hele familien skal på tur 
god ide med slynge... Vi brugte bære sele til den første, så har en liggende... Men har da overvejet om man skulle springe ud i slynge universet 
Hvor gammel er jeres søn?
Cassandra er "kun" 19 mdr og hun vil gerne gå selv, men hvis nu man skal langt eller være væk i længere tid. Ville jeg gerne ha jeg kunne sætte hende i en klapvogn, eller hvis hun bliver træt. Jeg er super glad for vi købte vores, også selvom det er besværlig at få ind i vores kælderum.
Hvor stor/høj er han?
Man kan købe en easy rider som man kan sætte på barnevognen, mellem barnevognen og styr, som han kan stå på mens I er ude at gå. Eller et sæde at sætte oven på barnevognen.
Cassandra er ikk særlig høj og hun står ikk stille længe af gangen, så jeg ville ikk købe en easy rider. Da hun jo kan gå af den og fordi jeg tror hun er for kort til den.
Stolen vil jeg IKKE ha, da det er mere besværligt at komme ned til den lille. Men det er min mening.
Parasollen kan godt drille, en god parasol koster 250kr og det gør et "slag" også. Jeg har set i Baby Sam at man kan får et "slag"/ skygge som man kan sætte på barnevogen/klapvogn som sidder langt ud fra kalechen og virker som syggen på en hat og den er let at se under. Jeg ville ha købt en hvis jegikk havde haft en parasol. Jeg ved ikk om man kan få den til en tvillingklapvogn.
Anmeld