Min lille kunstner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.224 visninger
24 svar
0 synes godt om
8. marts 2010

TbCp

Jeg er altså en ret stolt mor

Liva elsker at tegne og jeg synes det er så dejligt at hun gider

Jeg ELSKEDE selv at tegne som barn. Til vores bryllup fik jeg en gave af min stedfar, det var alle de tegninger jeg havde lavet til ham, fra han kom ind i familien da jeg var 10 år.... og det var MANGE!!!

Nå men jeg ville egentlig bare lige vise jer denne lille video jeg filmede her for 15 min. siden

http://www.youtube.com/watch?v=TChRxPgjfIc

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

Bondepigen

Dem har hun da helt styr på, hvordan de ser ud. Hun er da osse dygtig, og hvor hun koncentrerer sig om projektet! Dejlig video af en skøn pige.

Anmeld

8. marts 2010

TbCp

bondepigen skriver:

Dem har hun da helt styr på, hvordan de ser ud. Hun er da osse dygtig, og hvor hun koncentrerer sig om projektet! Dejlig video af en skøn pige.

Det var hendes første edderkop tegning

Ellers har det været mennesker der har været yndlingsportrættet den sideste lange tid

Anmeld

8. marts 2010

Bondepigen

TbCp skriver:

Det var hendes første edderkop tegning

Ellers har det været mennesker der har været yndlingsportrættet den sideste lange tid

Wow hendes første?!! Hun må da virkelig lægge mærke til, hvordan tingene ser ud!!!

Anmeld

8. marts 2010

TbCp

bondepigen skriver:

Wow hendes første?!! Hun må da virkelig lægge mærke til, hvordan tingene ser ud!!!

Jeg aner slet ikke noget om hvornår børn kan tegne hvad og sætte ord på osv... jeg synes bare hun er ski** dygtig

Anmeld

8. marts 2010

Milka

hvor er hun bare skøn!! vi prøvede at tegne for første gang i morges, det gik ikke helt som planlagt

Anmeld

8. marts 2010

TbCp

Milka skriver:

hvor er hun bare skøn!! vi prøvede at tegne for første gang i morges, det gik ikke helt som planlagt

Haha

Ville tegne med dagpleje ungerne den anden dag. Ham på 1 1/2 havde helt styr på det..... de to andre på et år endte med to stykker sammekrøllet papirer uden en eneste streg på

Anmeld

8. marts 2010

Milka

TbCp skriver:

Haha

Ville tegne med dagpleje ungerne den anden dag. Ham på 1 1/2 havde helt styr på det..... de to andre på et år endte med to stykker sammekrøllet papirer uden en eneste streg på

her var stregerne på hænderne og i hovedet

Anmeld

8. marts 2010

Milka

men jeg glæder mig helt vildt til vi kan sidde og tegne sammen, mig og mine piger

Anmeld

8. marts 2010

TbCp

Milka skriver:

men jeg glæder mig helt vildt til vi kan sidde og tegne sammen, mig og mine piger

Det er også bare virkelig hyggeligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.