vindæg til mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.745 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. marts 2010

louiseHasselstrøm

hej

Opretter kun denne tråd for at få lettede hjertet... jeg var i dag til nf skanning, noget jeg havde gældet mig til... jeg havde jo en sa i januar og var bare over lykkelig over at jeg denne gang så det ud til at det blev derinde....

men sådan sku det ikke gå, jo det var en fostersæk men der var intet foster. Hvorfor skal alt gå så skævt for os??? Nu skal jeg så til skanning på næste onsdag og vurdere de det samme så er det endten medicinsk abort eller udskrabning. 

Er bare så ulykkelige nu, hver gang familien og venner ringer for at hører hvorn skanning gik, kan jeg ikk andet en stor tude...

Og til jer der har prøvet det samme, der ku jeg godt bruge nogen erfaringer om hvorn det gik og den efterfølgende tid i forhold til at blive gravid igen..

Så jo jeg ville jo noget med tråden alligevel... håber det er ok

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg vil ihvertfald lige sende dig et kæmpestort kram! Æv hvor er det bare en træls oplevelse! Rigtig sørgeligt!!! Jeg føler med dig. Jeg havde selv en SA for 5 år siden og denne gang blev jeg gravid i første hug, så for de fleste har det ingen betydning - du har bare været møghamrendes uheldig 2 gange i træk

Jeg håber du får en masse trøst af familie og venner!

Kram

Rosa

Anmeld

8. marts 2010

Mettemus

Årh nej din stakkel - øv det var længe du fik lov til at gå og glæde dig og drømme! Sender dig et kæmpe stort kram! Har desværre ikke selv erfaringer med SA eller vindæg, "kun" to graviditeter uden for livmoderen, så jeg kan ikke dele en hel masse. Det eneste jeg kan se i forhold til hvad jeg har kunnet læse herinde er, at der er rigtig mange tøser der har prøvet det ene eller det andet og mange af dem har alligevel fået skønne unger. Håber der snart er en lille smule held på vej i din retning, selvom jeg fuldstændig kan sætte mig ind i din sorg lige nu (den kan jeg nemlig sagtens kende).

Anmeld

8. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Livet er bare så uretfærdigt på det punkt altså

Jeg håber lykken vil smile til jer snart!

Kæmpe stort kram!

Anmeld

8. marts 2010

lululupo

puh det er jeg ked af at høre, det er så hårdt!!!! Sender en masse tanker

Anmeld

8. juli 2010

thilde-tusindfryd

Jeg har også lige været til scanning (en 8. ugers scanning), hvor man ikke ku' se noget foster, men bare en tilsyneladende tom fostersæk/æg

Så jeg skal til scanning igen om en uge, og de har taget en blodprøve, og jeg skal ha taget en mere i næste uge.

Desværre fik jeg ikke rigtig så mange informationer med derfra, så jeg har siddet og søgt på nettet omkring det med et tomt æg eller mangel på foster. Jeg fandt noget, der hedder Mola, men ved ikke, om det er det samme.

Min frygt er også, ligesom din, at det skal ske igen og hvor lang tid går der så, inden jeg/vi kan prøve igen at blive gravid ? Jeg havde en spontan abort i efteråret i 10. uge, men hvor de mente, at fosteret var gået til for længe siden. Så nu spekulerer jeg på, om det er 2. gang samme fænomen er sket for mig. Det gør mig selvfølgelig lidt bekymret, idet jeg altid har frygtet, at jeg ikke ku få børn. Jeg spekulerer også på, om det har noget med alder at gøre, da jeg jo er 42.

Hvor er du nu i processen ? Hvad er der sket efterfølgende ?

Anmeld

8. juli 2010

MM1987

Hej.

Jeg har selv fået fjernet en " graviditet" der var Tom/ ike havde udviklet sig. Det er rigtig hårdt og meget uretfærdigt du skal udsættes for det to gange. Men jeg er sikker på det er ren uheld, og i får en sund og rask baby.

Husk hinanden i den kommende tid og giv plads til følelserne.

Anmeld

8. juli 2010

Ina33

louiseHasselstrøm skriver:

hej

Opretter kun denne tråd for at få lettede hjertet... jeg var i dag til nf skanning, noget jeg havde gældet mig til... jeg havde jo en sa i januar og var bare over lykkelig over at jeg denne gang så det ud til at det blev derinde....

men sådan sku det ikke gå, jo det var en fostersæk men der var intet foster. Hvorfor skal alt gå så skævt for os??? Nu skal jeg så til skanning på næste onsdag og vurdere de det samme så er det endten medicinsk abort eller udskrabning. 

Er bare så ulykkelige nu, hver gang familien og venner ringer for at hører hvorn skanning gik, kan jeg ikk andet en stor tude...

Og til jer der har prøvet det samme, der ku jeg godt bruge nogen erfaringer om hvorn det gik og den efterfølgende tid i forhold til at blive gravid igen..

Så jo jeg ville jo noget med tråden alligevel... håber det er ok

knus

Åhh hvor trist...

Jeg har ingen erfaring, men er rigtig ked af det på dine vegne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.