Tvillingen og jeg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. marts 2010

FrkLarsen

Nu spørger jeg jer kvinder: 

Har vi noget til fælles udseendsmæssigt?  

Når folks kommentare kommer om at vi ikke ligner hinanden eller har nogen træk der er ens, tænker jeg 'hittebarn' her min søster ligner min mor på en prik og jeg ingen af mine forældre. 

min søster i den grønne trøje og jeg i den hvide  

bare et 'sjov' indlæg  

Kamilla 18+2

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

oo

hvor sjovt du ikke synes I ligner hinanden! jeg synes I ligner hinanden rigtig rigtig meget!! hun er lidt rundere i hovedet end dig, men eller har I da samme øjenparti og især samme mund og hage!!

jeg synes heller ikke mine søstre og jeg ligner hinanden, men så gør vi alligevel, både på mimik, øjne, smil og ikke mindst stemmer

Anmeld

8. marts 2010

MM1987

Jeg synes også i ligner hinanden rigtig meget, er sikker på hvis I fik den samme BMI at så ville alle synes i ligner hinanden...

Øjne, næse mund, det hele ligner - og det blik i begge har...

Min mor har hele sit voksne liv fået afvide hun ligner sin mor, og jeg er nu også begyndt at få det afvide, og har altid nægtet - men jeg må indrømme jeg slægter hende voldsomt på...

Det er ikke altid man selv kan se det..

Knus

Anmeld

8. marts 2010

jillkolsbjerg

jeg synes bestemt i ligner hinanden...i har de samme ansigtstræk

Fik ikke lige fat i om i er tvillinger ( som overskriften siger )

min søster og jeg ligner derimod slet ikke hinanden, måske af sind men det er vist også det hele;-)

her er et billede fra i sommers hvor kæresten og jeg lige er kommet hjem fra tyrkiet ( og fundet udaf at vi ventede os )

knus jill

Anmeld

8. marts 2010

FrkLarsen

jillkolsbjerg skriver:

jeg synes bestemt i ligner hinanden...i har de samme ansigtstræk

Fik ikke lige fat i om i er tvillinger ( som overskriften siger )

min søster og jeg ligner derimod slet ikke hinanden, måske af sind men det er vist også det hele;-)

her er et billede fra i sommers hvor kæresten og jeg lige er kommet hjem fra tyrkiet ( og fundet udaf at vi ventede os )

knus jill

Jo vi er tvillinger

Synes slet ikke vi har de samme træk

Anmeld

8. marts 2010

karina1980

i har da de samme øjne, mund, hage og næse, synes i ligner hinanden rigtig meget, hun er bare lidt rundere i ansigtet end dig

Anmeld

8. marts 2010

jillkolsbjerg

karina1980 skriver:

i har da de samme øjne, mund, hage og næse, synes i ligner hinanden rigtig meget, hun er bare lidt rundere i ansigtet end dig

Er helt enig, men det er nok svært at se selv;-)

Anmeld

8. marts 2010

Vial

I ligner hinanden VILDT meget. Min tvillingesøster og jeg har haft en periode med stor vægtforskel (okay, jeg spiste mange kager...).

Efter hun fødte to børn, så lignede vi pludselig meget hinanden. Vi er begge meget høje (181 cm), langt brunt hår osv.

Vægt kan selvfølgelig gøre, at man ikke synes, at man ligner - der er dog nogle træk, som man ikke kan løbe fra.

Her et billede fra en mandag morgen, hvor vi begge skulle til konference (vi har valgt samme arbejdsområde). Vores kollegaer kunne slet ikke finde ud af det.. jeg fik hilst på mange, som jeg ikke anede jeg kendte.. haha.. Sådan er det altid. Frygtelig pinligt nogle gange!

Anmeld

8. marts 2010

karina1980

Er helt enig, men det er nok svært at se selv;-)

ja, i min familie er man dog slet ikke i tvivl med de 4 af os, vi har alle træk der gør vi ligner hinanden, men min ygnste bror har så en anden far og falder derfor lidt udenfor(ham i hvid bluse)

men ja det er nok svært at se selv, her er lige et af mine søskende, børn og mig(jeg står i den sort og søvfarvede top)

Anmeld

8. marts 2010

jillkolsbjerg

KaMa skriver:

I ligner hinanden VILDT meget. Min tvillingesøster og jeg har haft en periode med stor vægtforskel (okay, jeg spiste mange kager...).

Efter hun fødte to børn, så lignede vi pludselig meget hinanden. Vi er begge meget høje (181 cm), langt brunt hår osv.

Vægt kan selvfølgelig gøre, at man ikke synes, at man ligner - der er dog nogle træk, som man ikke kan løbe fra.

Her et billede fra en mandag morgen, hvor vi begge skulle til konference (vi har valgt samme arbejdsområde). Vores kollegaer kunne slet ikke finde ud af det.. jeg fik hilst på mange, som jeg ikke anede jeg kendte.. haha.. Sådan er det altid. Frygtelig pinligt nogle gange!

Smiler...ja i ligner skam godt nok hinanden;-) Må være total underligt at have en der ligner en selv så meget...svært at sætte sig ind i;-)

knus jill

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.