Ja så blev det vores tur til en omgang sygdom. Da Marcus vågnede i fredags havde den lille mand kastet op et par gange i løbet af natten. Både Marcus og seng var smurt ind

Det mærkelige er at han slet ikke havde grædt, så vi havde simpelthen ikke hørt at han havde kastet op. I løbet af den næste time kastede han oop 3 gange mere.
Da Martin var taget på arbejde besluttede jeg at putte Marcus i bad da jeg syndes han blev ved med at lugte af bræk. Jeg tog derfor tøjet af Marcus og gik ud for at ordne badet. Kort efter kom lille mand så løbende med lort op og ned af benene

Ikke nok med han selv var smurt ind, han havde også formået at få trådt det ud i hele huset
Når, men jeg fik rydtet op efter ham, og fik badet ham færdig og han var bare så dejlig bagefter. Det varede dog ikke længe for ligesom jeg var ved at sætte ham i sofaen brækkede han sig igen, udovre mig, ham selv og sofaen

Jeg blev bare nød til at trække alle gardinerne for, smide tøjet og ind under bruseren med Marcus og jeg, og da det var ordnet måtte jeg ordne sofaen. Resten af dagen kastede han op et par gange mere, men ellers virkede han ok, da han ingen feber havde og stadig virkede i godt humør.
Da vi vågnede lørdag havde han fået feber. Han kastede ikke længere op, men han var bare så frygtlige træt. Feberen kørte op og ned, og han lavede ikke andet end bare og ligge og sove hele dagen. På et tidspunkt blev vi lidt bekymrede og var lige et smut forbi vagtlægen, men her sagde de at han havde fået en infektion og at han havde behov for at sove. Derfor sov Marcus hos mig om natten så vi lige kunne holde lidt øje med ham.
Da han vågnede søndag morgen var han feberfri og i godt hurmør igen. Det er virkeligt mærkeligt at det kan gå så hurtigt. 12 timer forinden var han syg og helt mat og allerede morgenen efter havde vi vores gamle Marcus tilbage
Anmeld